• Har godt nok hørt om folk, der har hørt om at en virus ku lægge sig i BIOS.. men tvivler stærkt på det, da BIOS egentlig er meget lille og ikk ska røres ved, mens den kører - Den styrer jo, som navnet siger, alle inputs og outputs


    Men dem jeg har hørt det fra insitserede ellers kraftigt på det :)

  • Det var dog ekstremt alle de bud der kommer? Ligger i rammene :rules: :rules: det var en af de bedre :)


    når, men som Bentzin tidligere har skrevet så følg da Nortons lille guide om hvordan du fjerner dette.


    Derudover, siger du at en format c: ikke virker? jamen, så må du jo lige spænde hjelmen og lave en fuldstændig formatering istedet for en såkaldt (QUICK) som nærmest alle laver.


    Der står, hvis du læser de links som bentzin skriver, at det sker via Irc... skal vi regne det sådan at du tilfældigvis har installeret det lidt for tidligt, inden du har opdateret windows, installeret ET! antivirus program.


    Så lige min egen holdning, Hvad fanden skal man med en firewall :) klarer mig ganske udemærket :)


    lav en ny formatering, det med at tage netkablet ud :9xo siger nogle, men jeg siger Klø på :) :finger: der sker sgu intet ved at lade det sidde i :), og det har jeg altid ladet det gøre.


    ved ikke hvad jeg mere skal sige til det, men det lyder som om du har lavet rimelig mange fejl, under installation efter en virus :)


    og igen. LAV NU FULDSTÆNDIG FORMATERING, og ikke bare Master BOOT RECORD FORMATERING!

  • Quote

    Originally posted by mrflashbag
    Det var dog ekstremt alle de bud der kommer? Ligger i rammene :rules: :rules: det var en af de bedre :)


    Så du har aldrig hørt om en virus der kan angribe dine ram? Det er jo så nok bare mest trist for dig ..



    I netop dit tilfælde ville det være rigtig smart at installere både firewall og antivirus inden du går på nettet .. Så skal du være mere end almindeligt dum for at få en virus ind, mens du opdaterer Windows .. Naturligvis skal du også have SP2 på en cd, hvis du ikke allerede har det ..


    Hvis den bliver ved med at komme tilbage, så kan du prøve at smide din harddisk i en anden maskine, og scanne den på den måde ..


    Du har ikke et andet drev sat til din maskine, som virussen kan gemme sig på?