2 søger guild..

  • ja mig og en ven søger en dansk guild. det er lige meget hvad for en server da vi vil skifte server. og starte på en ny


    min ven har spillet lidt jeg har ikke spillet så meget men er ikke totalt noob



    det skal være horde. vi kommer nok til og spille meget sååh vi bliver ikke lvl 1 i 100 år.
    sååh skriv vis der er et tilbud



    mange tak på forhånd herfra :cheers:

  • du er altid velkommen til at joine "sanctuary" på vashj... vi er dog lige begyndt og kunne godt bruge støtten :) vi er forholdsvis meget aktive og der er flest danskere! dog er vi alliance ...



    pm.. Eth, Limidan eller Thamior for join og bare si du har snakket med ETH!

  • jeg starter på den nye server chromogus (PvP) og tror jeg laver en PvP guild til at starte med så can den begynde at gå MC senere men du kan komme hvis du vil =P

  • mig og en mate er horde på burning blade :) du er velkommen til at joine os :) mit navn i in-game er Felwagon vi er lige startet så i ka godt nå at følge op på lvlsne ;) pm Felwagon eller Naceros for at joine :cheers:




    PS: dog er guilden ik' helt dansk.. men vi ka bar' lave alle dk's til officers så vi ka bruge Officer chatten som en slags dansk channel xD rofl bar en idé..

    Face it! Lightforge Shoulders is mainstream! .. And you know it!..

    Rettet en gang, sidst af Blackmace ().