Citat leg... play along..

  • Det er rigtigt!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Så kommer jeg sgu med et (hvis jeg fornærmer nogen kan i bare se bort fra citatet)


    Citat: Hey, man, first of all, I'm not your son. Second of all, did it ever occur to you that I might want to do something 'cause it's the right thing?
    Hey, I'm the one with the dead brother, I'm the one who misses his girl, and I'm supposed to put up with your shit 'cause you're a spy? Big deal! Every woman on the planet's a spy!
    Man, you guys can't even find Saddam Hussein! You know, if you told a woman, right now at 8:00 in the morning, that her husband was sleeping with Saddam Hussein, she'd be able to find Saddam by 8:00 that night, and say "Saddam, don't you ever come around my house no more!"
    Hey, I did you a favor, OK? You called me! Now, if you ever talk down to me again, I will beat your ass so bad you'll be the only guy in heaven with a wheelchair. You better act right before you get smacked right, Bitch.


    Det er nok ikke verdens bedste film, men der kommer mange guldkorn i den :clap:


  • Bad Company

  • Person 1: You may run the risks, my friend, but I do the cutting. We cut down my percentage - uh, cigar? - liable to interfere with my aim.



    Person 2: But if you miss you had better miss very well. Whoever double-crosses me and leaves me alive, he understands nothing about Tuco. Nothing!

  • person 1: you cant tell nobody swear to me you wont spread this around...


    person 2: and he saw you ???


    person 1: yerh he saw me - carve i'm fuck'd in the ass whit a pineapple on this.


    person 2: what the hell did you say to him?


    person 1: i say'd mr. mayor that is a good strong dick you got there and i see you know how to ues it - i ditten say shit and i ditten whait for him to say anything eather...


    person 1: shit i am never gonna make rank now i will end up riding the boat or some shit like mcnoulty...


    person 2: this is way beyond me paygrade we need to get whit someone who knows politics..


    person 1: who do we know like that


    jeg skal bare vide hvad de to personer hedder i serien og hvad serien hedder.. :D


    den er meget svær hvis man ikke er fan af serien så jeg kommer med et par hints fra start


    tror kun det er første season der er vist på dansk tv (TV2) der er lavede 5 seasons i alt


    serien fremstiller 2 sider af samme sag en fra politets synspunkt og et fra de kriminelles


    hvordan politiet gør alt for og fange de kriminelle og hvordan de kriminelle gør alt for og undgå og blive taget med nallerne i kage dåsen :D


    serien forgår i Boltimore.. så er der heller ikke mere hjælp til og starte med

  • Folk er vist lost her ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70


  • Har en kammerat der så "OZ" og brokkede sig over at tv2 kun sendte 1 eller 2 sæsonner, jeg har aldrig set serien og aner derfor ikke hvem der er hvem, men jeg skyder på at det er den :ph34r:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • det er ikke OZ det er ellers en god serie....


    politiet overvover (staveplade) de kriminelle vi en telefon aflytning som på eng. slag hedder?????


    Idris Elba er også med i serien han spiller en af "gangsterne" han hedder Stringer Bell i serien han er også kendt fra American Gangster og RocknRolla for og tage 2 af de støere film han har været med i

  • jeg har lige givet citatet til en ven der er fan af serien og han kunne ikke gætte det var der fra så jeg tror ikke der er nogle der gætter det....


    serien hedder The wire det er nok en af de beste serier der er lavet skal virkelig ses...


    person 1 hedder Det. Thomas 'Herc' Hauk


    person 2 hedder Sgt. Ellis Carver


    den er her med givet videre til den første der har en citat...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af redrolf
    Jeg tror i skal have et hint, så here you go. Serien bliver sendt på tv2.


    Vi bliver nød til at ha et til hint:-)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • jeg tager mig lige et skud i tågen: Lie to me ??

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu