tag en shammy ydermere vil du få muligheden for at bruge Sulfuras hvis du en dag skulle komme så langt, og så ved man godt hvilken class der styrer
vilkren calsse owner ???
-
-
Originally posted by SimonSKAT
tror jeg godt han ved.. men rank 12-14 får de deres awesome PvP gear, det andet sutter
awesome pvp gear der overgås let af bwl/aq gear ?
hmm klart
-
Originally posted by Jripper
der er ingen classes der er bedre end andre på nær shamanen p.g.a hans aoe slow,damage og windfury som ikke kun gavner ham men alle de classes omkring ham så det er vel ikke helt kun ham der er bedst men han er en sindsyg supportclass.alle classes har deres nemesis
warriors < Mages
Rogues < warriors
paladin < priests
roguez > casters
..................................................................tror du skal læse lidt mere på shaman skills
-
Originally posted by guGGe
lad os ikke snakke om warlock, kæft de er latterlige syge, har i set den 11k crit fra en warlock... måske er han buffed, men det er fandme tanken der tæller...
har set en shammy crit 25k og en shadow priest crit 31k... så 11k er ingenting -
Originally posted by Berleburg
Sikkert ikke særlig godt. Men jeg gav mig tilgengæld god tid med at formulere mig. Sagen er, at jeg ikke tror, han ikke kan stave. Der er flere ord i hans indlæg der er stavet forskelligt. Synes lige så godt han allerede nu, kan begynde at formulere sig ordenligt, hvis han vil have at andre skal læse og forholde sig til hans indlæg.
vilkren
vilkencalsse
classe"og hvad for en race med classen kom men jeres bud"
Jeg siger jo ikke han er dum. Så der er ingen grund til at tro, jeg mener det personligt. Synes bare det er sjusket. Om han så er 13 eller 65 år.
vilken
hvilkenSorry, var for fristende
-
Originally posted by ekkedude
vilken
hvilkenSorry, var for fristende
og
calsse
class