Hvilket firma til forsikring af sit indbo ?

• Står nu og må til at skifte forsikring, men hvilket firma bør jeg vælge .. Pt har jeg Tryg, hvor jeg får rabat fordi jeg er medlem af en studie-organisation. Dog er de begyndt at kræve kontigent, og derved forsvinder hele fidusen ved dette medlemskab ...

Ellers har jeg forsikringen til 8-900 kr. om året, hvilket er dækning på ½million (langt fra nødvendigt med så meget) ... Cykel osv.

Kiggede lige godt på Gf-forsikring ...

Originally posted by Macimuz
    Står nu og må til at skifte forsikring, men hvilket firma bør jeg vælge .. Pt har jeg Tryg, hvor jeg får rabat fordi jeg er medlem af en studie-organisation. Dog er de begyndt at kræve kontigent, og derved forsvinder hele fidusen ved dette medlemskab ...

Ellers har jeg forsikringen til 8-900 kr. om året, hvilket er dækning på ½million (langt fra nødvendigt med så meget) ... Cykel osv.

Kiggede lige godt på Gf-forsikring ...

Jeg er medlem af IDA Forsikring, da jeg er ingeniørstuderende og derved juniormedlem af IDA. IDA Forsikring har forsikring hos Tryg.

Er du medlem hos Tryg på samme måde som mig ?

Hvis du er, hvad er dette kontigent du snakker om ?

Originally posted by Burger
    Nu ved jeg så ikke lige om du er medlem af andre fagforeninger end ESF, men de fleste har et godt samarbejde med Alka, hvor der også er en ret god gruppelivsrabat ..

Jeg er vidst medlem af det meste vi kunne blive medlem af på skolen ... YC og HK ...

• Kan forestille mig det er samme princip, bare at det er ESF jeg er medlem af .. Men de er begyndt at opkræve 100 kr. i måneden, og da jeg kun er medlem for at kunne få billig forsikring, så vil min forsikring altså blive til 2k om året imod 8-900 kr. Det finder jeg mindre fedt ...

Originally posted by Macimuz