Folding -er i stadig med?


  • btw ... Du mangler TKC ... ;) ... Er da bedre end "Pulse" ... :))


    http://keycount.piqsoftware.co…details.php?team=Tweak.dk


    Der er desværre ikke så mange aktive ... hmpf ...

  • Fy for ***** siger jeg bare til dem som ikke folder :) self er vi stadig med i folding... dog ryger min shuttle jo snart, så det bliver jo nok kun en comp der folder i fremtiden :(


    det er faktisk lidt skidt jeg kun ligger på plads nummer 8 :D

  • Quote

    Originally posted by noxon


    Jeg ska nok indhente dig :P


    Active processors
    (within 50 days) 0
    Active processors
    (within 7 days) 0


    Det er som om du mangler at være aktiv :)


    Ligesom mig :)


    Active processors
    (within 50 days) 2
    Active processors
    (within 7 days) 2

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    yeah ... ville prøve det der program til at udnytte sse men den siger bare "no service installed for this location"


    sq lidt depri.


    Det er fordi din folding først skal installeres som en "service"...

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Fornuftigt :)


    Velkommen på holdet :cheers:


    Hehe jo tak :) Vil lige se om jeg ikke også kan få sat min gamle computer op nu her engang. Det er godt nok kun en AMD 1900+, men den kan da folde lidt :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Hvad hjælper det egentlig at folde?

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Godt så, nu ryger der folding på laptoppen. Min stationære er så irriterende, windows installs holder i 3dage, så laver den fis såsom at locke i win osv, og jeg ved ikke hvorfor.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • What are proteins and why do they "fold"? Proteins are biology's workhorses -- its "nanomachines." Before proteins can carry out their biochemical function, they remarkably assemble themselves, or "fold." The process of protein folding, while critical and fundamental to virtually all of biology, remains a mystery. Moreover, perhaps not surprisingly, when proteins do not fold correctly (i.e. "misfold"), there can be serious effects, including many well known diseases, such as Alzheimer's, Mad Cow (BSE), CJD, ALS, Huntington's, Parkinson's disease, and many cancers and cancer-related syndromes.


    What does Folding@Home do? Folding@Home is a distributed computing project which studies protein folding, misfolding, aggregation, and related diseases. We use novel computational methods and large scale distributed computing, to simulate timescales thousands to millions of times longer than previously achieved. This has allowed us to simulate folding for the first time, and to now direct our approach to examine folding related disease.



    Results from Folding@Home
    F@H exhibit
    Stanford BMI talk
    See Prof. Pande's lecture on F@H at Xerox PARC


    How can you help? You can help our project by downloading and running our client software. Our algorithms are designed such that for every computer that joins the project, we get a commensurate increase in simulation speed.


    One can also help by donating funds to the project, via Stanford University.


    What have we done so far? We have had several successes. You can read about them on our Science page, Results section, or go directly to our press and papers page.

  • Jeg nåede at folde 59 WU'er for newz.dk, men har allerede fået foldet en lille en her for tweak.dk og er godt 20% henne i nummer 2:) Ps. min computer kører ikke 24/7, men får vist nogle små pakker :(


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina