min mening om det så mange gange omtalte emne

  • det er vel osse liså meget det at man bryder en regel som er helt klart på dette forum og for den sags skyld de fleste andre forums
    AT MAN IKK BER OM /SNAKKER OM/TILBYDER WAREZ


    og jeg mener at når man nu er registreret bruger så må man følge de regler der nu engang er stukket ud
    ellers sku man nok ha overvejet en enkelt gang om dette forum var noet for en, hvis man ikk vil acceptere de regler der er :]

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • 'Kigger forundret på sehested'
    Hmm. Har du ikke andet og lave!
    Tror det var et lidt ligegyldig thread det der! ;)
    Lidt ligesom mit post. Men hvad fandem. Klokken er mange. Og jeg er træt.


    Læg du nu til og sove. Og lad Admin'erne om og løfte fingre.


    Dem der skriver om det, har nok ikke lige fået læst alle reglerne. Jeg har sku heller ikke læst hele færdselsloven. Men jeg bevæger mig sku da stadig på gaden. Så må vi se om det med den "røde mand" betyder noget. :D Men det lære jeg nok en dag! ha ha ha ha ha


    (Skal nok selv gå i seng nu) :D :D :D

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().

  • Quote

    Originally posted by Cyrus
    er sq enig med sehested.. gad vide om folk overhovedet LÆSER reglerne...


    Regler er til for at blive brut LOL

  • Det eneste jeg er træt af er de folk der absolut skal spille moralens høje vogtere. Det sidste "warez" indlæg jeg læste endte med at blive på 2 sider, fordi der var en der skulle belære os alle, hvor forfærdemtlig warez er !!
    Newsflash : Det ved vi sørme godt. Hvorfor ikke bare sige at det snakker vi ikke om her , og så er der en lille knap over hver indlæg der hedder "report". Brug da den for at informere en moderator om det, i stedet for at der er 20 personer der skal sidde og lege mini-konger, og tro at de ene og alene er dydens strenge vogterer !!!

  • Quote

    Originally posted by MichaelDKS
    Det eneste jeg er træt af er de folk der absolut skal spille moralens høje vogtere. Det sidste "warez" indlæg jeg læste endte med at blive på 2 sider, fordi der var en der skulle belære os alle, hvor forfærdemtlig warez er !!
    Newsflash : Det ved vi sørme godt. Hvorfor ikke bare sige at det snakker vi ikke om her , og så er der en lille knap over hver indlæg der hedder "report". Brug da den for at informere en moderator om det, i stedet for at der er 20 personer der skal sidde og lege mini-konger, og tro at de ene og alene er dydens strenge vogterer !!!


    kan man sige andet end hørt

  • Beklager meget min ikke så smarte opførsel på min tråd om *BIIIIP*! Men jeg havde sq ik lige læst reglerne om warez... Og det var faktisk et godt og præcist svar den der med "report"!

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Beklager meget min ikke så smarte opførsel på min tråd om *BIIIIP*! Men jeg havde sq ik lige læst reglerne om warez... Og det var faktisk et godt og præcist svar den der med "report"!


    man lære af sine fejl sådan er livet :)