BrÆk

  • LASSE SKREV :


    Nu er jeg virkelig træt at de kampe der er begyndt herinde i forumet. Vi gider ikke have flere Tobias/Grillrotten fights.... og andre skal IKKE starte en ny...


    Post tælleren er fjernet, og sådan er det bare. Det er ikke den som udgør erfaring og viden. Spørg derfor ikke flere gange.


    Vær med til at rejse niceauet i vores kære forum


    Lad nu være med hidse hinanden op, kontakt mig, axel eller Tweak.dk, hvis eventuelle "slagsmål" er på trappen igen. Hav respekt for hinanden og kom med relevante og gennemtænkte indlæg


    TAK, peace!


    /Lasse



    MIT SVAR :



    HOLD DA KÆFT EN GANG MUNDBRÆK AT LUKKE UD!!!!!!!!!

  • meningen med det der bliver skrevet kan jeg sagtens stå inde for, det er nu mere ordvalget der er noget ivejen med....lyder meget diktatorisk og barnligt

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeg er helt enig med LASSE ..... :D



    Synes det lyder lettere selvmodsigende eftersom du temmelig tit er den ene part i et "slagsmål" her på kanalen....... 8)


  • Lasse har ret i at vi ikke skal have mudderkastning - Lars har tilgengæld ret i at formuleringen er lettere diktatorisk - og jeg kan i hvert fald personligt ikke tage en "pubertets-knægt" seriøst når han skriver den slags lettere arrogante "skole-mester" agtige indlæg - Tweak crew eller ej.....8) 8)

  • WizZarD du har tildels ret.


    Jeg er et par gange blevet overfuset da jeg har svaret på nogle indlæg, da jeg har set at det er mere eller mindre rigtigt det der er blevet skrevet.


    Der var en som skrev et eller andet i retningen af om jeg nu vidste hvad jeg snakkede om. Skrev at jeg var MCSA. og CCNA samt A+.


    Denne person kunne ikke klare at der var en som var mere klog på området end ham selv, derefter begyndte div. mudder fnidder fnadder.


    Men håber ikke du er en af dem



  • Hmmmm - nu er jeg ikke helt med længere - jeg kommenterede blot dit indlæg - tog ikke stilling til hvem der har kastet med mudder - men man har da set en del indlæg hvor det kører mere og mere ud på et sidespor - det var det jeg gav Lasse ret i - at det sgu er for latterligt og samtidig pisse irriterende at man skal bruge tid på at læse at X kalder Y for diverse ting og omvendt.....


    Jeg gav DIG ret i at Lasse nok burde have valgt et lidt andet ordvalg....


    Btw. : Så er det vel meget naturligt at man bliver lidt stædig hvis man mener man har ret - men man kan jo godt holde på sit uden at være et verbalt svin overfor den anden.. ;);)