Trådløs Højtaler??????????

  • Er der nogen der ved hvor man kan købe en/to trådløse højtalere??? Har set nogen en gang. Det var et billigt mærke, men det er lige meget! Håber nogen kan hjælpe...


    Mvh Lars

  • Jamen... Det vil jeg ikke have. Det er så man let lige kan tage en højtaler med ud i køkkenet eller noget andet... Er der slet ikke nogen der kender et sted i Danmark man kan købe sådan et par??????

  • Giv dog folk tid til at kunne svare på dit topic. Folk sidder jo ikke her på forummet 24/7.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Slet ingen der kan hjælpe??? Det kan ikke passe at man ikke kan få nogen her hjemme...


    Er bare ikke så tryg ved og bestille dem fra England.

  • Kan huske Mig og en af mine venner engang skulle smække hans trådløse højtalere op.. Og da vi gjorde det og hørte musik en go 3-4timer.. og jeg efter det smækkede min "HøreBøffer" (Phillips SBC-HS501) Såå blev LYDEN 1000% BEDRE... !!!



    Kortsagt: Fuck Trådløs..

  • Okay Okay... Har fattet at lyden ikke er særlig god. Det behøves den heller ikke og være til det de skal bruges til.


    Kan du evt. sende et link til de højtalere??


    Jeg har søgt lidt rundt på de tyske sider, men kan heller ikke finde nogen der...

  • Aldi har nogen i næste uge


    http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Hey...Tark.............


    Det var kanon! Prøver dem Helt sikkert!


    Jeg skriver lige min mening om dem mandag... Der er jo mange der ikke syntes så godt om trådløse højtalere.


    Mange Tak Defoss!!!


    Mvh Lars


  • Det var så lidt, faldt lige over dem, og mente der var en herinde som efterspurgte det.


    Tror dog først du kan få dem fra onsdag morgen.


    Ja skrive lige hvordan de virker :))

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Som jeg lovede ville jeg lige give min mening om højtalerne, når de var kommet i hus. Købte dem her i dag, hvor det var første dag Aldi solgte dem.
    Jeg vil starte med og sige at de er Meget bedre end forventet... højtalerne har et meget flot design og ligner at de har kostet mindst det dobbelte. I kassen er der alle de stik man skal bruge for og tilslutte sig til anlæg eller computer. Og tilslutte dem er intet problem. Alle tre enheder skal bare have en strøm kilde og her følger der tre net-adaptorer med. Man kan også sætte batterier i de to højtalere, så de er helt uden ledninger. Bag på højtelerne er en bass boost knap, som giver en lidt bedre bas lyd. Der er også en auto tuning knap. Den har jeg ikke brugt endnu, for da jeg satte det op virkede det hele. Det er også en knap til og vælge om højtaleren skal spille Left/Right eller Mono. Det er jo ret smart! Til sidst er der en vol./tænde knap. Jeg har prøvet og tage en højtaler med batterier med rundt i min 80 kvm. lejlighed og den spiller over alt. Udenfor virker den et godt stykke ned i haven. En ca. 100 meter, som der også er skrevet de kunne. Signalet bliver ikke dårligere, så det er jo fedt! Hvad angår lyden er der slet ikke noget og klage over! Det er et par mindre højtalere, så det er klart de ikke lige spiller op til fest. Jeg bruger til min computer et par Sony ( 800 kr.) og de kan slet ikke følge med. Så de er slet ikke dårlige! Jeg kan kun anbefale dem og sige mange tak til Defoss for tippet. :))


    Så The_Unforgiven & Noobie............. Pak sammen! X(


    Mvh Lars