Mount -> Orc

• Jeg er en Orc i spillet som har tænkt på at blive Exalted med Darkspear eller Thunder Bluff, men jeg har aldrig set et pic af en Orc på en Kodo, det har jeg så af en på Raptor det ser sgu nice ud... Tænkte på hvis nogen af jer der har et pic vil jeg meget gerne se det...

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

Originally posted by Malone

Syntes ikke rigtigt det ligner han har 60'er eq på, enten render han bare rundt i t-shirt ellers er han da ikke så god til spillet, men det er han åbenbart når han har Tauren epic mount.

Kan det ik også være fuldstændig lige meget? :rolleyes:

Der bliver spurgt om et billede af en orc på en kodo.. og billedet forestiller: En orc på en kodo...

Originally posted by SeePee

Kan det ik også være fuldstændig lige meget? :rolleyes:

Der bliver spurgt om et billede af en orc på en kodo.. og billedet forestiller: En orc på en kodo...

Jo det kan det egentlig godt, men jeg var bare nyssgerig, ikke andet.

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

• Man behøver ikke være særligt godt for at få crossfaction mount, man skal bare have for meget tid :)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Originally posted by Hayes
    Man behøver ikke være særligt godt for at få crossfaction mount, man skal bare have for meget tid :)

Ja for meget tid passer nok bedst. Men altså nu tror jeg heller ikke den største nybegynder lige ved hvordan man lige skaffer over 5000 runecloth :P

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.