Originally posted by Blackmace

bullbull, begge dine jokes var vildt gode xD rofl så ka man virkelig lære at SHAMANER ER EN STOR FED OTC! (OTC= Overpowered Tøse Class)

Jeg fatter det helt ærlig ikke. Da jeg lavede mine characters i wow fik jeg sgu selv lov til at vælge om jeg ville spille shaman eller noget af det andet junk.
    Jeg kan ikke se det store problem.
    Og nu kommer der sikkert noget i stil med "JA MEN JEG VÆLGER IKKE AT SPILLE SÅDAN EN TØSSE CLASS FORDI JEG ER SEJ OG DU ER GRIM!!!!!!!" som svar. Iorden det er jo dit valg, men stop da for guds skyld alt det tuden så.

Shamans har alt, ja. De er jo ligesom "jack of all trades, master of none". Selvfølgelig har de alt, de er bare ikke så gode til noget punkt som de andre.
    De kan heale, bare ikke så godt som priest eller druids.
    De kan ta slag, bare ikke så godt som warrior eller paladin.
    Osv.

Måske er balance bare bedre som at have et stærkt punkt? Måske hyler i for meget? Måske laver blizzard noget rigtig siden næsten 5 millioner mennesker spiller deres spil?

• Smukt sagt Fuckwad.

Synes også de tudetråde og jokes var sjove i starten, men efterhånden er det ved at nærme sig et ærgerligt niveau.

• Ja folk tuder over at shamans instant casts, men de tuder ikke over at rogues har 5 ? nej nej, det er bare blevet en dille at tude over shamans.. jeg kan ikke se det SYGE owerpower, ja de kan earth schock, ja palas kan ca det samme?. de kan healer. kan palas også? palas kan enda få shield på to forskellige måder? har aldrig fået nogle ordentlige argumenter for shamans overpower. og alle siger jo bare "jamen blizzard siger jo selv de er owerpowerd" det har jeg godt nok aldrig set.. så plz stop med det tud, hvis shamans var så owerpowerd, hvorfor er næsten alle servere så STOPPET op med rogues?

• Hvorfor taler så mange om at Shamaner er så overpowered?

Hvem har måske ikke prøvet at nakke en?

Hvis vi endelig skal snakke om noget der er overpowered er det Paladins - hvor mange gange skal de nakkes før de faktis dør? 3-4 gange mindst?

Skal lige siges at jeg selv spiller Shaman.

• jeg har selv en tauren shaman på lvl 46, de har jo  warstomp samt  5% mere hp samt  10 nature resistance

samt så ser det også fedt ud når de får earthfury samt den opkommende opdatering til det nye uddseende af ten storms :)) :)) :)) :))

se selv her:

The Earthfury

Igg - 60 Tauren Shaman - PVP specced @ Sunstrider

Hildegard - 60 Undead Rogue - Dagger Specced @ Sunstrider

Rettet en gang, sidst af BET^ZeNo ().