tauren

• Heey alle.

jeg ar lige et spørgsmål, håber i vil svare..

Det lyder: hvorfor er tauren horde? før jeg begyndte at spille WoW havde jeg en forestilling om at taurens var en fredeligt "folkefærd".
    Tror i bare det fordi blizz manglede en fjerde horde race? :crazyeyes:

• Det ved jeg faktisk heller ikke. Taurens virker som et fredelig folk i harmoni med naturen osv. som der bliver lagt op til i spillet.

Men de er jo lissom 3 meter høje og har horn.. såeh.. :))

Spiller selv Tauren, og mener helt bestemt det er de fedeste chars i wow.

• ja taurens er nice,.. Hvis de havde været alliance.. synes ikke horde er særlig sjovt...

Og hvis man ser starten af den film der bliver vist når man installere WoW så kaster du sådan noget pulver ud og ligner vitterligt en alliance char, fordi den ser fredelig ude, men nej de skulle være onde X(

Originally posted by hrbjoern
    ja taurens er nice,.. Hvis de havde været alliance.. synes ikke horde er særlig sjovt...

Og hvis man ser starten af den film der bliver vist når man installere WoW så kaster du sådan noget pulver ud og ligner vitterligt en alliance char, fordi den ser fredelig ude, men nej de skulle være onde X(

Horde er da klart sjovere end alliance. Der er da en del humor i Horde chars, hvor alliance virker noget mere selvfede. Sådan opfatter jeg det ihvertfald.
    Så slipper man også for alle de skide streakere der er på alliance siden :))

• Hvorfor betragter du HORDE so mde onde? :) Jeg ser det omvendt

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• hvis man har spillet War3, så er der nogle Human's der er nogle dumme svin, især i TFT hvordan de behandler prins kael'thas og hans blood elfs.

Horde var jo kontrolleret af The burning legion, undead var kontrolleret af Lich king.

Så der er ikke rigtig nogen race, der er de onde, eller nogen der er de gode

• Desuden er der ingen "Gode" eller "Onde" I Wow, da vi Hordes ser Alliance som en flok n000bs, og visa versa for Alliance :D ..

Desuden står det også et eller andet sted i Story-line O,o ...

Heey alle.

Det lyder: hvorfor er tauren horde? før jeg begyndte at spille WoW havde jeg en forestilling om at taurens var en fredeligt "folkefærd".

Da du startede spillet, startede du sikkert også med at lave en paladin, så værsgo - Et styk forskruet billede af wow

Taurens er fredelige ergo burde de være alliance ... *tænker* ... WTF det er da det tammeste argument ever o.O

Der er hverken gode eller onde sider i det her spil... Hvis du spiller horde, vil alliance altid være de onde og vice versa jo...

Heey alle.

De er horde fordi Thrall & Co. Hjalp dem med at få Mulgore.

Originally posted by CarStone
    Hvorfor betragter du HORDE so mde onde? Jeg ser det omvendt

Fordi i starten før lt det der med burning legion osv. var horde "The bad guys" :)