QuoteOriginally posted by RAC
Mener at Yahoo's Database er betydeligt større end google, bruger ihvertfald kun yahoo her. Eller hvis jeg vil have et mere præcist svar snupper jeg MSN search.
Google har indexet over 150TB..
Jeg er enig med topicstarter, kan ik huske nick . På spgs. som egentlig bare er "rene opslag" på google plejer jeg bare at søge for dem, og paste link. Men i nogle hardwaretråde, fx trådene omkring fladskærme / gamingskærme, der synes jeg det er ret idiotisk at sige, brug edbpriser.dk . For det er jo langt fra alle brugere der ved hvilke paneler osv, der er gode i skærme, når det drejer sig om gaming, heribland mig selv! Men på den anden side, så kan man jo også bare bladre et par sider tilbage, og sikkert finde en tråd om det samme emne. Men jeg vil da synes det er træls hvis nogle brugere ikke tør stille et spgs. af frygt for at få smidt i fjæset at de skal bare bladre om på næste side. Men jeg forstår så også godt de brugere som bliver træt af at poste det samme link igen og igen, og skrive den samme forklaring gang på gang..