Warrior - Hunter

• Hejsa, det er sku ikke specielt tit jeg skriver herinde men nu synes jeg det var tid til at poste :hb: :rules:

Nu kommer spørgsmålet.

Hvilken char burde jeg vælge? har en lvl 44 Hunter og en lvl 44 Warrior. Jeg vil gerne være god i instances, solo godt og være rimlig über i PvP

Hvad burde jeg vælge?

Mvh. MoocH :boxing:

• Warrior er jo ganske brugbar i instances. Jeg har selv personligt aldrig problemer med at klare en warrior med min hunter.

Hunter er en fantastisk solo enhed, men samtidig gør den også en rigtig god DPS. Så er da tit i instances også.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

• Nu er jeg hunter og er meget glad for det.
    Det er nemt at grinde penge fordi hunters er så nice til PvE(solo)
    I instances er vi også udemærket, vi kan for det meste lave ligeså meget damage som mages (hvis man ikke tæller AoE damage med)
    Hvis du har godt stabilt gear og du kan styre din char, så er PvP igen problem
    Problemet er mere instances som MC hvor der for det meste kun kommer omkring 2-5 hunters med. De er udemærket i MC, men ikke så nødvendig at have mange af. Folk tror tit at hunters slet ikke kan bruges i MC men det passer ikke.
    Hunters kan styre deres aggro, dvs de kan for det meste feign death når de tager for meget aggro. De giver god damage, og hvis man har tranq shot er man godt rustet mod Magmadar f.eks. Noget af det mere negative jeg har oplevet som hunter, er at det er svært at finde gode guilds, da de ikke kan bruge så mange hunters, og WoW er fyldt med hunters, så det gælder om at få en god guild og så blive der. Gjorde lige det modsatte, og nu kommer jeg ingen vejne

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

• Kort bemærkning, for p3t3r har sådan set allerede skrevet nogenlunde det samme som jeg selv ville..

Men én burde du tage i dine overvejelser når du vælger din char: en hunter kan være god i både pvp og pve med de samme talents. Hvis en warrior skal tanke i f.eks. MC skal hans talents være sat ordenligt op til at kunne tanke, og hvis han spiller PVP bille jeg umidlbart tænke mere på DMG..

Hunters talents er forholdsvis simple, og nemme at tilpadse..