Axel, dit bud er alt for lavt...
V:Athlon64 4000+, 4x512 OCZ VX PC4000
- PimpF
- Lukket
-
-
Min 4000+ er med 90 nm, dvs det er en San Diego. Clawhammer udgaven er med 130nm...
-
Oprindeligt indlæg af PimpF
Min 4000+ er med 90 nm, dvs det er en San Diegobyder min
Venice 3500+ = 2800mhz + 1000 -
Connecktors, bud noteret, men helst ingen byttehandler.
-
Oprindeligt indlæg af PimpF
Connecktors, bud noteret, men helst ingen byttehandler.ok
men hvis det er ka jeg komme og hente den i weekenten oppe ved dig
-
har du stadig ram til salg.. skriv muligvis til mig på msn pimpf
-
Ja det har jeg. Der er budt 3500 for cpu samt 1 gb ram.
-
Cpu`en er solgt. Slå til pris på 2x512 PC4000 OCZ VX GOLD er 1500 kr afhentet eller 1500pp.
-
Originally posted by PimpF
Cpu`en er solgt. Slå til pris på 2x512 PC4000 OCZ VX GOLD er 1500 kr afhentet eller 1500pp.Hvad er slåtilpris på 4*512
-
De er skam dine for den nette pris af 3000 kr afhentet eller 3000pp
-
Test af ram:
http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1801
Opsummering:
In the end, the memory hit a high of 268 MHz while running using 2-2-2-5 memory timings with a voltage of 3.5V.
-
Rammene kan osse byttes til et high end gfx, helst et ATI kort og det skal være PCI-E.
-
Er RAM'en solgt ?
-
Ikke endnu, men har et par løse aftaler. De kan dog sløjfes ved en hurtig handel til den rette pris...
-
Originally posted by _WHAT_
Vil du sælge 2 stænger af de ram for sig selv så kunne jeg godt være intrasseret alt efter prisen.I så fald kunne jeg godt bruge de andre 2 stænger
-
Ikke endnu, men har et par løse aftaler. De kan dog sløjfes ved en hurtig handel til den rette pris...Kan du fortælle hvad der er budt ?
-
Dirtbag har budt 1500pp for det ene sæt som osse er slå til prisen. Jeg sælger ikke for mindre end 1500pp eller 1500 kr afhentet.
-
Skal det forstås på den måde at der kun er et sæt tilbage ?
-
Begge sæt er stadig til salg, det er først til mølle princippet...
-
Dirtbag har budt 1500pp for det ene sæt som osse er slå til prisen. Jeg sælger ikke for mindre end 1500pp eller 1500 kr afhentet.Ehm så har han vel vundet retten til det eftersom det er slå-til-pris?? Ellers holder det jo ingen steder!