Trance arrangementer her i DK

  • Har bemærket flere og flere bruger herinde faktisk er til den side af musikken (dog nogle i den hårde ende og måske mere hardstyle) .. Men er der nogle som rent faktisk ved lidt omkring arrangementer med Trance her i DK ...


    Ja, nu tænker jeg så hvor større DJ's så som Tiesto, Paul van dyk og andre kunne finde på at dukke op ... omend musik i den stil .. dvs. ikke pulsedriver, tune up osv.


    Altså helt igennem TRANCE ! ... Gerne Euphorisk, Melodisk , eller hvis vi skal bevæge os udenfor trance, så progressive ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Ikk så nemt når man er fra jydeland ..


    Er der ikk mørkt hele tiden der henne? :razz:
    Du siger noget... Så kan jeg ikk rigtig hjælpe dig....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlowingLil


    Er der ikk mørkt hele tiden der henne? :razz:
    Du siger noget... Så kan jeg ikk rigtig hjælpe dig....


    Meget mørkt ... Men hva, det kunne du jo ikke vide noget om ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Har bemærket flere og flere bruger herinde faktisk er til den side af musikken (dog nogle i den hårde ende og måske mere hardstyle) .. Men er der nogle som rent faktisk ved lidt omkring arrangementer med Trance her i DK ...


    Ja, nu tænker jeg så hvor større DJ's så som Tiesto, Paul van dyk og andre kunne finde på at dukke op ... omend musik i den stil .. dvs. ikke pulsedriver, tune up osv.


    Altså helt igennem TRANCE ! ... Gerne Euphorisk, Melodisk , eller hvis vi skal bevæge os udenfor trance, så progressive ..


    Tjo jeg kan godt li det .. altså det der er mere sang i og Masser af bass. . ikke sådan noget infectet musrooms ... :P



    som FX
    Haiducii - Nara Nara Na Na
    Gabry Ponte
    Gigi D'Agostino
    osv
    det er den slags jeg godt kan li :)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2


  • Desværre ikke den slags jeg er ude efter ;)


    Det er Italo ... :razz: