L.O.C - Frk. Escobar

  • Altså hvis nogen af jer er i tvivl om hvad den handler om. så det stoffer... bare allerede de 3 første linjer han synger. er at det grønne stof ( hash ) kan brænde og gå op i flammer.
    Hele sangen handler om at hans kærlighed (savn) til stofferne. :9xo

  • Altså hvis nogen af jer er i tvivl om hvad den handler om. så det stoffer... bare allerede de 3 første linjer han synger. er at det grønne stof ( hash ) kan brænde og gå op i flammer.
    Hele sangen handler om at hans kærlighed (savn) til stofferne. :9xo


    På trods af at tråden er et over et halv årti gammelt, så tillader jeg mig stadig at sige at du er forkert på den.


    Han synger at han savner at se den grønne FLAMME, og se den brænde (Heroin, opvarmet i ske brænder grønt) og at han løb ind i dens kusine, den lille vilde blondine (Blondine = Hvid = Kokain / pulver )


    Så nej - det har ikke noget med Hash at gøre, overhovedet. Det er meget stærkere end som så...

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Er bare lidt ****** træt af at folk hele tiden hiver den frem... :thumbdown:


    Min CAPS LOCK knap har det iøvrigt fint. :rolleyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |