Sex, Coca Cola og World of Warcraft.

• Jeg kan i hvert fald fortælle at kineserne siger WoW og cola i samme åndedrag. Alle dåsecolaer der bliver solgt i Kina har en figur fra World of Warcraft.

Kineserne er bare i den uheldige situation at regeringen har lagt restriktioner på hvor meget de kan spille. Faktisk kan man kun spille 3 timer om dagen på de kinesiske servers. Det betyder dog ikk at i er fri for kinesere på de europæisker servere, for der har det ikke været muligt for styret at sætte låg på den virtuelle oplevelse.

I øvrigt er der en evig latency for kineserne på omkring 400 ms med det hurtigste internet, så hvis i en dag skulle støde på en der render rundt og farmer guld, skal i blot tænke ha, og begynde at slå på ham, Han ser det nemlig for sent, og så har i dræbt ham, hvis i forstår min retorik...

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    nej ikke snyd, men det strider imod ToS og EulA, men det må i om :roller:

jeg har ikke set en eneste kændelse fra en retsag der viser at Blizzard har vundet, men lad den ligge.

beostar:
    Har du et eller andet link til det, som ikke er på kinisisk :D

/Søren

• Desværre... ingen billeder, så i må tage mine ord for gode varer, men jeg mener at kunne huske at dailyrush skrev en artikel om det med regeringens restrigtioner engang i starten af august, og hvad angår det med colaerne skrev WoW selv på deres officielle hjemmeside engang at Cola skulle være med til at lancere WoW i Kina.

Det med latency er af egen bitter erfaring. Træls at ha 2 60ere der bare står og blir gamle, for +400 latency er for sygt.

Men jeg skal da i øvrigt med glæde tage billeder af coladåserne hvis det ville være i nogens interesse...