K: Gfx, cpu.......

  • Hey jeg søger et gfx til en 7-800 kr, og en socket a cpu. Helst en barton eller athlon over 2800+ prisleje for cpu'en max 400..... Forebeholder mig retten til alt muligt :ph34r:

  • Tror der er probs med dit billede eller er det min comp..... Hmm hvor gammelt er det? Kan det spille bf2? Havde håbet på et 6600, r9700 eller asus V 9999/TD .... Men hvis det ikk dukker op kan vi nok godt finde ud af noget.....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlowingLil
    Tror der er probs med dit billede eller er det min comp..... Hmm hvor gammelt er det? Kan det spille bf2? Havde håbet på et 6600, r9700 eller asus V 9999/TD .... Men hvis det ikk dukker op kan vi nok godt finde ud af noget.....


    Tillader mig at svare...


    Jeg vil faktisk sige at det yder mere end 6600 eller r9700... Du kan fint spille bf2 med det - afhænger self af hvilken opløsning du havde tænkt dig at spille i ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Tillader mig at svare...


    Jeg vil faktisk sige at det yder mere end 6600 eller r9700... Du kan fint spille bf2 med det - afhænger self af hvilken opløsning du havde tænkt dig at spille i ;)


    Okay tak for svaret... :S Jeg venter lige lidt også ser om der ikke er en der vil af med deres asus V 9999/TD eller 6600gt.... Men ellers lyder det som et godt kort....

  • Alder på det kender jeg ikke, men det er mere end 2 år gammelt, men det funker fint og har ikke fejlet mends jeg har haft det, dog er standard køleren smidt af h*** til, da den ikke er 1 kr. værd.


    Ja det spiller fint BF2, dog uden AA/AF

  • Hmm iceman hvor mget havde du tænkt dig du skal have for det? Er der virkelig ikk nogen der vil af med deres 6600? Hmm søger også nogen ram......!


    EDIT:Hmm kom nu der må være en med en socket a cpu de vil af med :S En 2600+ kan også gå an.....