Prøve spillet inden man køber?

• Nu har jeg læst en del om World of Warcraft. Det lyder godt nok avanceret :rolleyes: ... puha ... men alligevel spændende.

Kan man på nogen måde prøve spillet og spille online som normalt INDEN man køber det?

Vil gerne finde ud af om det er noget for mig?

• kender du nogle der har spillet, så kunne du høre om ikke du kunne få deres guest acc.

¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD

¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade

¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye

Oprindeligt indlæg af Flowerleaf
    Nu har jeg læst en del om World of Warcraft. Det lyder godt nok avanceret :rolleyes: ... puha ... men alligevel spændende.

Kan man på nogen måde prøve spillet og spille online som normalt INDEN man køber det?

Vil gerne finde ud af om det er noget for mig?

hej ellers har jeg et gæste acc du gerne må få

• Jeg har fundet ud af at der er en SinglePlayer i Warcraft3 - Reign of Chaos, så den er jeg hoppet ud i.

Den koster ikke så meget som World of Warcraft, og så kan jeg jo øve mig og se om det er noget...

Er til de der bygge-byer spil (Crossacks, Settlers, Master of Olympus, Age of Mythology osv) - så mon ikke jeg kan blive bidt af det.

Ligner World of Warcraft Reign of Chaos? Bygger man også i WOW eller er det lidt anderledes?

• Øhh i world of warcraft der bygger du ikke spor??? Spillet går ud på at "bygge en spiller op som kriger, troldmand, ja lige hvad du har lyst til. Når du så endelig når level 60, ja så har jeg hørt at wow først rigtigt starter :-)

Jeg tror du forbinder world of warcraft med warcraft. Det er slet ikke det samme. World of warcraft minder lidt om Diablo 2 bare en hel del sjovere, sværere og meget mere udfordrende.

[align=center]
    I7 6700K @4800

4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

• Rent genremæssigt har warcraft 1, 2 og 3 ikke noget med world of warcraft at gøre. World of warcraft er et rollespil i warcraft universet.
    Der findes nok ikke rigtig noget singleplayer spil der kan sammenlignes med wow, men rent genremæssigt ligger det tæt op ad diablo 2.
    Det bedste råd er at få fat i en guest account og se om det er noget for dig.

• På den anden side,så får du jo 1mdr gratis spille tid når du køber spillet. det er imo ikke dyrt for at prøve et spil. :)

• havd koster spillet ? :P

det jeg sys der er lamt det er det Koster penge Selv om man har betalt i dyredomme bare for spillet .. lidt til grin :P

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

Oprindeligt indlæg af affe
    havd koster spillet ? :P

det jeg sys der er lamt det er det Koster penge Selv om man har betalt i dyredomme bare for spillet .. lidt til grin :P

http://www.spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=102010

Synes nu ikke det er til grin. Spillet bliver jo videreudviklet og der bliver tilføjet masser af nyt indhold hele tiden. Det er det du betaler for, plus selvfølgelig hvad det koster at drive alle serverne.

Oprindeligt indlæg af affe
    havd koster spillet ? :P

Hvor mange af de spil du kun betaler for oppe i butikken, og ikke betaler noget hver måned kommer der nye ting til?

I WoW kommer der nye områder, nye quests osv hele tiden.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr