Er der andre end Grillrotten og Tobias der har lyst til at skrive noget om hvorfor man ikke kan se sine posts under sit avatar længere ??

Posts ????
- AtoM!C
- Lukket
-
-
Hejsa
Ja det var da en fiks lille detalje men hvorfor må de to ikke sige deres mening ???
-
Det må de da også godt.. Men da de hellere vil bruge min thread til at skændes i, oprettede jeg lige en ny så man ikke blev forvirret..
-
Er der ikke nogen der kan arrangere et møde mellem Tobias og grillfætteren.....kunne godt forestille mig figten ToBy Vs. Grill
-
Originally posted by AtoM!C
Det må de da også godt.. Men da de hellere vil bruge min thread til at skændes i, oprettede jeg lige en ny så man ikke blev forvirret..LOL Ja ok der siger du noget !!! :]
-
Originally posted by AtoM!C
Er der andre end Grillrotten og Tobias der har lyst til at skrive noget om hvorfor man ikke kan se sine posts under sit avatar længere ??Kan stadig ikke se hvorfor fanden det er så vigtigt at kunne se - hvis du endelig vil vide det - så klik på vedkommende's navn ude til venstre - så åbnes hans profil og der står det..... :] :] :]
-
Nu stopper i altså det latterlige Tobias vs. Grillrotten !
AtoM!C , du er især slem til puste op i gløderne!
Alle snakker om at forumet er fyldt med CRAP..... og lige nu til-lægger i med masser af indlæg, der bare ikke nytter en skid. Som Tobias selv siger falder niveauet, så vær dog med til at hæve det, istedet for at lege videre.
/Lasse