Hej i hytten
mig og min kæreste fik den fede ide at starte en guild, nu er det bare sådan at jeg ikke aner hvordan jeg skal opbygge den nu,den har kørt i et godt stykke tid nu og min kæreste er pt lvl 35 og jeg er 32, men der er andre der har sprunget os over. så spørgsmålet er stort set hvormange ranks bør jeg lave, hvornår bør jeg promote og hvem ?? håber nogen med ekspert viden på området træder frem og viser mig lyset
-
-
Bad Omens system er som følger
Rankings
Guild master/bossen - Self ham der startede guildet
Champion - Oldgamle members, dem der var med fra starten etc
Raider - Folk der raider meget dvs. over 30% raid attendance
Grunt - Den mest alm rank - Folk der raider på "casual" basis
Peon - Den rank hvor man bare er med og får en plads en gang i mellem på raid
Lazy Peon - Den rank man har når man er på prøvetid i Bad Omen - Man kan optjene DKP, men ikke bruge dem. Prøvetiden er 14 dage
Raids
Vi har et signup system til raids hvor alle kan signe up. GM og Champions er sikret en plads hvis de vil med. Derefter bliver pladserne delt ud efter ranking. Hvis man som Grunt/Peon/Lazy Peon fx ikke har været med på raid i et stykke tid, selvom man har signet up, vil man få en plads som normalt ville være tilegnet en højere rank.DKP
vi har vores eget DKP system, som ligner EQDKP og så alligevel ikke.Molten Core: 1 DKP og et ekstra point pr boss encounter der bliver dræbt på det run.
Blackwing Lair: 3 DKP og et point ekstra pr boss encounter der bliver dræbt på det run.
Azuregos/Kazzak: 3 DKP
Scholo/Strat/Full DM/BRD/LBRS/UBRS: 1 DKP
Zul'Gurub: 2 DKP + 1 DKP hvis Hakkar bliver dræbt i samme run.
Loot og DKP
Der bliver budt DKP på alle epic drops i form ar armor, våben, trinkets etc. Vi byder ikke på de epic quest items i ZG på nær Head of Hakkar.
Minimum bid er 3 DKP og der er ikke noget loft på hvor meget der må bydes. Du må self kun byde det antal point du har optjentQuoteEksempel på at byde
Azuresong Mageblade dropper ved Golemagg.
Mage1 byder 3 point
Mage 2 byder 30 point
Warlock byder 31 point
Mage 1 byder 40 point
Mage2 og Warlock melder pas og lader Mage1 få Mageblade
I dette tilfælde vil Mage2 og Warlock begge miste 3 point for at byde og Mage1 vil miste 40 point. Vi har gjort så det koster minimum bid at byde med, for at undgå at folk byder hinanden opHåber det gav et lille indblik i hvordan Bad Omen er bygget op