Baggrund i mapper Xp

  • du kan ændre det med et program der hedder tweakXP jeg har ikk styr på hvordan man gør det uden men det kræver jo nok en tur i regdatabasen


    ps jeg syntes din gamle avatar r0xx

  • Se det er jo ikke mget hjælp, ikke for at være kritisk, men det er da irriterende hvis der ikke findes en "nem" måde at ændre det her på,, suk.


    Man skulle måske gå tilbage til 2000 der kunne man ændre de baggrunde uden besvær.

  • Quote

    Originally posted by rasmusvn
    Se det er jo ikke mget hjælp, ikke for at være kritisk, men det er da irriterende hvis der ikke findes en "nem" måde at ændre det her på,, suk.


    Man skulle måske gå tilbage til 2000 der kunne man ændre de baggrunde uden besvær.


    hmmm så lad være at sætte en masse grimt geil i dit windows meget lettere istedet for at spamme alt til med grimme farver

  • Quote

    Originally posted by Disc0ne


    hmmm så lad være at sætte en masse grimt geil i dit windows meget lettere istedet for at spamme alt til med grimme farver


    Jeg er enig, det er meget rarere at se på, som det er normalt.. Men jeg ville dog have svaret på dit spørgsmål, hvis jeg kunne.


    Selv bruger jeg ingenting af sådan noget. Har ingen baggrund osv.. Det er sq lettere, som det er normalt ;)

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • øvv nu har jeg ikk set d billede
    men ehm hvis d er fordi man syns en person udseende er ikk som man havde tænkt sig at vedkommende må se ud sååååå
    godt jeg ikk har billiede hos mig

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by Skimmer
    Det var dog en masse skriverier for en lille spøg, men da dejligt at se lidt forskellige meninger.


    Mon ikke Zemich forsvarer, i håb om vi ikke skriver noget om hans billede... :))


    Lasse Skribent har dog ret. Håber Rasmusvn får svar på sit udemærkede spørgsmål!!!


    I kan da skrive ligeså tosset i vil... Det jeg heldigvis ret ligeglad med....


    Det handler bare om (som jeg skrev) at jeg ikke kan se det sjove i at nedgøre andre... Det var alt

  • man kan godt ændre bg billede i mapper. har selv gjort det, men kan ik længere huske hvordan jeg gjorde det og kan ik få det væk nu... hold dig til standard!!! eller prøv dig frem hvis du er så ivrig efter et billede i bg!!! det er et sted i den øverste menubar!!!