Windows Login Problem!

• Problemet ligger i at, når jeg starter op for computeren, så læser den ind og så skulle der jo gerne komme den der windows pæne login screen, hvor man kan vælge imellem de forskellige brugere nemt.
    Men nu når jeg kommer til login screenen er der bare sådan en kedelig lille boks, hvor man skal skrive sit login navn og kodeord ind i.
    Det er selvfølgelig lidt irreterende når man er mange personer der bruger den samme computer.

Nå men så var jeg lige inde i Kontrol Panel>Brugerkonti>Brugerkonti (igen)>Skift måden hvorpå, brugere logger af og på.
    Men så siger den bare:
    "Client Services for Netware har deaktiveret velkomstsiden og hurtigt brugerskift. Hvis Velkomstsiden og hurtigt Brugerskift skal gendannes, skal du fjerne Client services for Netware."

Nogen der ved hvordan jeg kan få det hurtige og smarte brugerskift gendannet?

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Den har lige givet dig svaret!
    Afinstaller "Client services for Netware".

Så vidt jeg husker er det en service du kan tilføje til dit netkort, så prøv at fjerne det der.

Oprindeligt indlæg af Zulu

Den har lige givet dig svaret!
    Afinstaller "Client services for Netware".

Så vidt jeg husker er det en service du kan tilføje til dit netkort, så prøv at fjerne det der.

Det virkede ;)

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Well.. Det siger jo lidt sig selv..
    "Client Services for Netware har deaktiveret velkomstsiden og hurtigt brugerskift. Hvis Velkomstsiden og hurtigt Brugerskift skal gendannes, skal du fjerne Client services for Netware."

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• hey... jeg ved godt denne tråd er lukket... men jeg kan ikke rigtig få løst det... jeg er ikke helt den store nørd til computere og ved ikke hvordan jeg skal åbne services til mit netværks kort...