2talt newb, hjælp til de 2 første

• Ey,

jeg er totalt wow newb

jeg er lige startet idag, og er nået til lvl 5.

Mit problem er bare de 2 første quests ;

"The mindless ones" og "The damned"

Til den første (the mindless ones) skal jeg slå 8 mindless zombies ihjel og 8 wreched zombies ihjel, men selvom jeg slår dem ihjel, så bliver der ved med at stå '0' i min quest log, og hvis jeg går til præsten igen, så siger han jeg skal komme tilbage når jeg har slået dem ihjel - hva faen gør jeg forkert her ?

Til den næste skal jeg skaffe 6 Scavenger Paws og 6 Duskbat wings, men uanset hvormange af disse dyr jeg slår ihjel, så har de ingen af de ting jeg skal bruge - er det mig der er for utålmodig, eller gør jeg noget galt/forkert?

-Hej, og på forhånd tak :)

• Hmm. Skriv til en gamemaster ved at trykke på "?" nede på action baren.
    Der kan du så vælge det emne det omhandler. Nemlig "Quests". Så skal du bare vente indtil han kontakter dig over in-game mail eller at han whisper dig :)

• Og nu er du sikker på at det er de rigtige zombier du slagter, ikke? :))

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Hayes
    Og nu er du sikker på at det er de rigtige zombier du slagter, ikke? :))

sjovt nok lige hvad jeg tænkte... =)
    men however,så har der været lidt probs på min server med at man ikke kan complete Qs, har dog ikke selv erfaret dette....
    og angående de claws og det: det er ikke de der lvl 1&2 mobs du skal dræbe for at få dem, prøv dem der er lvl 4, eller 3..... =)

• Prøv og lav en ny char testinghsuyf - eller hva du nu vil kalde den også prøv og tage dem hvis du kan nu så slet din char og lav en ny hvis du stadig kun er ved første quest kan det ik være meget spil tid der går til spilde :)

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

Originally posted by Jaiz
    Prøv og lav en ny char testinghsuyf - eller hva du nu vil kalde den også prøv og tage dem hvis du kan nu så slet din char og lav en ny hvis du stadig kun er ved første quest kan det ik være meget spil tid der går til spilde :)

nu er det over 2 måneder siden han lavede den tråd, jeg tror han har fundet ud af det siden han ikke selv har bragt den på banen igen, ik

Originally posted by ^Genzo^

nu er det over 2 måneder siden han lavede den tråd, jeg tror han har fundet ud af det siden han ikke selv har bragt den på banen igen, ik

æh okay så vidt jeg kan se har jeg postet samme dag som ham?

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU