Jeres trillian/icq/whatever!

• Der er andre chat-medier end icq, og dem kan man jo ikke se herinde..

Derudover var det også lidt en prøve for at se, om folk gad snakke lidt :)[/quote]

Hvad så om en måned når folk skal bruge den info - tror du så selv på at der er nogen som helst der vil kunne huske at den findes i en tråd - og samtidig kan huske hvilken tråd.............

I profil'en kan du godt nok kun finde info om ICQ og MSN - men måske havde det været bedre at "fedte" lidt for Mr. Tweak og få et par ekstra kolonner med til de andre i snakker om...... ;)8):D

Originally posted by Tobias | Oc-central.dk
    fatter ikke ideen med denne tråd.. Icq nr står her jo alligevel... men igen - tåger !

Hvad fatter du egentligt???
    Du er så p**** sur over så meget !!!!

Originally posted by b_ball
    enig... jeg fatter det heller ikke....

Jeg forstår heller ikke folk der laver en tråd med hvor meget de kan overclocke deres computer, men derfor skal de vel have lov til det....

• rolig nu firde.. det er jo træls at være sur på dig konstant

(btw hørelse.. hvilken computer bruger du)?

rolig nu firde.. det er jo træls at være sur på dig konstant

(btw hørelse.. hvilken computer bruger du)?

... Hvorfor gider du så ? *G*

Jeg bruger min egen...

• certain reasons.. omkring 10millioner af dem.
    anyway har du roger wilco på tweak siden du kan høre hvad jeg skriver.. forfølger mine post dig så meget at du ligefrem kan høre det...

certain reasons.. omkring 10millioner af dem.
    anyway har du roger wilco på tweak siden du kan høre hvad jeg skriver.. forfølger mine post dig så meget at du ligefrem kan høre det...

*G*.... Okey.... Bare du hygger dig, så er det jo godt nok..... Jeg er i lalle-humør, så jeg tager mig ikke af det....

Kender ikke Roger Wilco, men har lige set Roger Moore som James Bond..... Kan han bruges ? ;)

• OK - nu gider jeg sgu ikke holde kæft mere........

Til Bias og GrillRotten : Kan i to præmenstruelle kællinger ikke finde en bokse ring og ordne det pis i - uanset hvilken tråd man prøver at læse pt. - sidder I to og vræler over hinanden - GROW THE FUCK UP............. X(X(X(X(X(X(X(X(