Yep så skal vandkøling sku prøves, men men men den gamle har det sidste ord, så må ikke vandkøle min primær computer, da han siger at hvis noget går galt første gang, smadre jeg for flere tusind kr. hardware, så skal lave begynder fejlne på en gammel computer..
Så har været lidt i gemmerne og fundet en gammel computer:
Intel Pentium III E 700MHz / Socket 370 (FC-PGA)
512 (480) MB RAM (SDRAM)
NVIDIA RIVA GFX (gammel et, dog med tv-out)
40 GB HDD
230W PSU
Kan den overhoved vandkøles?? (kun cpu skal køles, da gfx ikke udgiver nogen rigitg varme)
Vil helst købe et billig kit, fordi der er alt hvad man skal bruge og tingne passer sammen, kan man købe et kit til denne computer? Hvis ikke... kan man så købe et kit og sætte et nyt cpu-hoved på??
Det skal ikke være noget dyrt kit, da jeg bare skal lege med det, ikke OC eller få temps specielt meget ned. (det hele sidder i et midi-tower)
Der er alt hvad man skal bruge i de der kits ikke? ved godt jeg skal købe vand og self. noget farve til vandet, ellers andet?? (evt. noget alge halløjsa?)
(har tænk mig at læse alle guides og artikler, når jeg finder ud af om det kan lade sig gøre)
Kan i komme med nogle foreslag??
PÅ forhånd tak.
Stefan
(PS. Nogen der ved hvorfor jeg ikke kan poste på h2okøling.dk , har oprettet mig som bruger?)