jeg havde tænkt og oc'e lidt.. men min cpu er låst... kan den låses op??
mvh andreas#
jeg havde tænkt og oc'e lidt.. men min cpu er låst... kan den låses op??
mvh andreas#
ingen der ved noget??
Hmm hvad mærke er det? Dell, Medion??
Altså det er jo meget naturligt at den er multi låst.
Men hvis den er låst på fsb'en så skal du prøve at se om du kan finde et sted i bios hvor du kan enable indstilling af FSB, ram osv settings.
Men hvis det er en computer som er købt samlet så er der nok ikke de store chancer.
Har da ikke hørt om låste P4'ere.....Eller er det bare mig?
P4 cpu'er bliver IKKE LÅST... det er dit bundkort ( ved IBM, HP, Acer etc. ) som ikke understøtter hævelse af FSB
ja det er fr HP..
nogen der ved hvordan jeg låser bundkortet op så?
eller det kan man bare ikke?
Hvis du ikke kan hæve FSB via BIOS, så skal du ud og finde et program som kan gøre det fra Windows, men pås nu på, og husk at låse PCI/AGP før du gør noget andet, mit første forsøg med overclocking fik katastrofale følger for mit lydkort og det afgik ved døden mens det udsendte et Dødshyl som fik mig til at hoppe i stolen (Ret ubehagelig lyd når et kort dør på den måde)
QuoteOprindeligt indlæg af Malk
Hvis du ikke kan hæve FSB via BIOS, så skal du ud og finde et program som kan gøre det fra Windows, men pås nu på, og husk at låse PCI/AGP før du gør noget andet, mit første forsøg med overclocking fik katastrofale følger for mit lydkort og det afgik ved døden mens det udsendte et Dødshyl som fik mig til at hoppe i stolen (Ret ubehagelig lyd når et kort dør på den måde)
hehe okay.. jeg må prøve
nogen der kender 1 program der kan låse mit mobo op???