Hejsa...
Jeg vil bare spørge om det er muligt at udskifte sin PSU blæser med en mindre støjende ?
Evt med en papst blæser ?
Hejsa...
Jeg vil bare spørge om det er muligt at udskifte sin PSU blæser med en mindre støjende ?
QuoteOprindeligt indlæg af Humlegrib
Hejsa...
Kan du godt, men så bliver PSU'en nok ikke så godt kølet..
øh...
Er der da noget specielt ved blæsere til PSU ?
QuoteOprindeligt indlæg af Humlegrib
Hejsa...
Tjaaa - det er der ikke det store problem i. Du skal bare huske at garantien selvfølgelig ryger.
Bare af med låget og så klippe klippe - lodde lodde - samle samle - så er den røv barberet. Som sagt KAN det give lidt dårligere køling - men er din PSU ikke overdrevet varm i forvejen - så bare i gang. ER din PSU lidt for varm allerede - så kan du jo vælge at montere en fan-duct UDVENDIG og så en større blæser end normalt. Så kan du godt køre med mindre rpm = mindre støj..
QuoteOprindeligt indlæg af WizzarD
Tjaaa - det er der ikke det store problem i. Du skal bare huske at garantien selvfølgelig ryger.
Bare af med låget og så klippe klippe - lodde lodde - samle samle - så er den røv barberet. Som sagt KAN det give lidt dårligere køling - men er din PSU ikke overdrevet varm i forvejen - så bare i gang. ER din PSU lidt for varm allerede - så kan du jo vælge at montere en fan-duct UDVENDIG og så en større blæser end normalt. Så kan du godt køre med mindre rpm = mindre støj..
Hvordan kan firmaet se om den bare har været åbnet, og der ikke er ændret på noget?
Der plejer at være et lille klistermærke som man river over hvis man åbner den...
Mvh Mads
QuoteOprindeligt indlæg af Vigilant
Der plejer at være et lille klistermærke som man river over hvis man åbner den...
Mvh Mads
Nemlig. Klistermærker sidder enten over "samlingen" af de to dele - eller over en af de 4 skruer - i begge tilfælde kan det ses...
Ok, tak for hjælpen....
Nu ved jeg ikke hvor varm en PSU må være, men min virker ikke så varm... den er vel "håndvarm"....