UT2004 Movie: aaXess - By tewic

  • Hey tweak.dk, har fået lavet en ut2k4 movie, og da den blev temlig populær blandt ut2k4 gamere ville jeg se hvordan den tog sig ud blandt andre g33ks :)


    (btw da det ikke er noget jeg på nogen måde tjener penge på regner jeg ikke mde det bliver betragtet som reklame, hvis det gør så må jeg bede en admin om at slette denne post igen)


    Fra UnrealNorth.com



    [Blocked Image: http://www.scandinavianopen.ne…s/aaxess/aaxess2small.jpg]

  • Har set den, synes den er fed ;)


    good work tewic

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Downloading....... Glæder mig da til se videoen ;) Spiller selv lidt, så måske man kan få nogle fif af en prof. ? Hvordan er dine controls sat op? Kører du alt på high, eller på low for at give de få ekstra fps? Hvilke servere kan man ( få tæsk ) tæske dig på?

  • alt på low ofc..



    wasd = movement
    q = shok
    e = lightninggun
    3 = linkgun
    4 = minigun
    c = bio
    2 = assault
    f = flakcannon
    r = rocketlauncher
    tabulator = weapondrop
    shift = hammer/shield
    space = jump
    ctrl = duck


    er en temlig standard setup men fungere som den skal for mig.


    gamer ikke public games, men du kan altid hive fat i mig inde i #ut.hs @ q-net (nick = tewic)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk


    I så fald skal vi da have en Tweak.dk server op at køre ;)


    Det kunne være skægt at gøre igen :D


    Har nu aldrig spillet UT-serien seriøst... Er kun blevet brugt som gå-amok-underholdning til LANs, og sene afterner... Men det er et fedt spil alligevel, og vil da helst sikkert være med, hvis der bliver sat en server op... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CheezEDippaH


    Har nu aldrig spillet UT-serien seriøst... Er kun blevet brugt som gå-amok-underholdning til LANs, og sene afterner... Men det er et fedt spil alligevel, og vil da helst sikkert være med, hvis der bliver sat en server op... :D


    jeg er også frisk men ved ikke hvor god min 2048/512 er så hvis der var en med en god forbindelse og en ok computer der vil være med ville det være fint