The Official PSP Thread!!!

  • Jeg har lige i dag fået min PSP og jeg er mildest talt meget begejstret for den... købte 2 spil med Metal Gear Acid og WipeOut Pure... og er i gang med at downloade forskællige trailere osv.. video kvaliteten er fantastisk og ja hvad mere kan man sige.. hehe


    Andre her på Tweak.dk der har købt sig en PSP og hvad syndes i om den :D


    Fed7haS

  • syns den ser for lækker ud, men den koster lige en anelse for meget til min pengepung.
    Men hvor store kort kan man få til den?
    Ved nemli at man ka få en almindelig film til at fylde 250 mb med mp4 formatet og så afspille den på psp.

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|
    syns den ser for lækker ud, men den koster lige en anelse for meget til min pengepung.
    Men hvor store kort kan man få til den?
    Ved nemli at man ka få en almindelig film til at fylde 250 mb med mp4 formatet og så afspille den på psp.


    Du kan få op til 2gb kort... jeg købte selv et 1gb kort til den for 1000.- men med tiden tror jeg man skal have mere plads... men jeg forvænter også at man med tiden kan købe tomme UMD og UMD brandere og så er plads problemet jo løst... jeg har selv seddet og leget lidt med at komprimere noget video til PSP og har hentet de her Trailers og det er lykkes mig at komprimere en DivX Film ned til ca 470Mb... vil mene at med bedste kvalitet skal man regne med ca. 1 minut = 5 Mb.... men som med alt komprimering kan man jo offre størelse for kvalitet... jeg er lige nu igang med nogle South Park afsnit da jeg mener de kan komprimeres meget...


    Fed7haS

  • Har også en PSP :D


    ...og er meget glad for den.


    Er helt syg med Ridge Racer, som nok er det jeg spiller mest.


    Har Ridge Racer, Dead to rights, Coded arms, Midnight club 3, Twisted metal, metal gear acid og to film.


    Det bliver SÅ fedt når GTA: Liberty city stories og Gran Turismo 4 kommer til den :D


    Skal også ud og investere i et ordentligt memstick. Regner med 1GB, det burde være nok. Til film, musik osv.


    Som du selv siger, er det en helt fantastisk maskine. Skærmen og lyden (headset) er virkelig forrygende. Er virkelig overrasket over hvor god den er at se film på. Helt fænomenal. Undertekster osv kan aflæses uden problemer, da skærmen er så skarp.

  • Hvor stor er den egentlig? På størrelse med en PDA eller sådan?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Hvor stor er den egentlig? På størrelse med en PDA eller sådan?


    Er nok lidt større. Eller, smallere og længere. Og tykkere.


    MEn det gør ikke noget :P

  • Yes sir jeg ejer også en.
    Har ridge racer, wipeout pure og lumines. Helt fantastisk maskine.


    Tror dog ikke du skal regne med at du nogensinde vil komme til at købe UMD diske og brændere. Sony er meget påpasselige med deres UMD diske.
    Spil producenter får ikke engang lov til at ligge spilene på UMD men skal derimod sende det ind til Sony som så gør det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af simonwh
    Har da også en :)


    En rigtig lækker sag, og er da 100% enig med Torque om at det bliver vildt nice når Gran Turismo 4 kommer til den. Den er dyr, ja, men den er vildt nice.


    Jeg syndes nu ikke den er dyr taget i betragtning hvad man får for pengende... så syndes jeg fakrisk den er lidt af et scoop...


    Vil også lige indskyde at det ene spil jeg købte Metal Gear Acid er noget totalt HØ!!! tror man skal være meget special for at kunde lide et Metal Gear Solid kinda spil der er Tur Baseret :S jeg gav op i hvert fald og byttede det til Need For Speed UnderGround i dag... og det er sgu tilgængeld nice...


    Fed7haS