Min 530, kan jeg simpelthen ikke få under 37 sekunder.....Der kører den @ 3.6.
Men et sygt clock på den celeron. Sjovt at den ikke performer bedre end den gør, men det viser jo bare hvorfor man bør vælge en P4 i stedet.
Men et sygt clock på den celeron. Sjovt at den ikke performer bedre end den gør, men det viser jo bare hvorfor man bør vælge en P4 i stedet.
QuoteOprindeligt indlæg af Boris
Så får du jo tæsk når jeg propper seriøs køling på den
Hvis man går efter performance, skal man helt klart vælge P4 frem for celeron, men mit skulle være billigt. At det så viste sig at være mega sjovt at lege med var bare bonus
QuoteOprindeligt indlæg af Alex
Den smadrede også min 530J i sin tid, og 3000+ og 3500+ når det var 3-4-4-8
Meen Try-This, FXeren har du stadigt tilgode at tæve
Låner lige tråden hvis det er i orden.
Alex hvor mange volt havde du på din 3500, da den kørte 2.6? Er nemlig ok sikker på at mit mobo undervolter, for jeg kan ikke få den op på mere end 2.55 ved 1.65v, og i everest står der også at den kun får 1.5
Jeg havde den ikke på 2.6, men havde den på 2.53ghz S-PI stabil ved 1.5, men Søndergaard havde denne CPU først, PM ham om den, da jeg havde den meget kort tid.
QuoteOprindeligt indlæg af Boris
Køb en 630 som min.. Den koster lige omkring 1500.. Tror aldrig jeg har haft en bedre CPU end denne..
Tøris kontainer bestil...
Til sammenligning kan jeg sige min 3200+ winny får 40 sek... Med sindsygeste timmings... - http://up.peecee.dk/view.php?id=14685
QuoteOprindeligt indlæg af 1_2_know
Til sammenligning kan jeg sige min 3200+ winny får 40 sek... Med sindsygeste timmings... - http://up.peecee.dk/view.php?id=14685
faktisk et nice resultat
QuoteOprindeligt indlæg af Try-this
faktisk et nice resultat
Takker - er uden tweaks dog A64-tweaker anvendt, men damn, at en celeron kan nå derop, det er galt
Takker
- er uden tweaks dog A64-tweaker anvendt, men damn, at en celeron kan nå derop, det er galt
Bestemt, de nye D's er faktisk RET vilde iforhold til de gamle.
Takker
- er uden tweaks dog A64-tweaker anvendt, men damn, at en celeron kan nå derop, det er galt
He he og det blir værre når jeg får gang i tørisen
He he og det blir værre når jeg får gang i tørisen
Forventer du kommer under 30 sek - eller
Forventer du kommer under 30 sek
- eller
He he
ej, 35 sek skulle være inden for række vidde, det fik han ved 4700mhz som var det højeste han benchede ved
Hmm, bør selv få lidt vand på min cpu igen, for... der er liiige 100 mhz at hente, og de 100 mhz er ret påtrængte... 30,8 sek er max med stock som jeg leger med atm, hehe..
Vil ned på 28.x / 29.x :\
Hmm, bør selv få lidt vand på min cpu igen, for... der er liiige 100 mhz at hente, og de 100 mhz er ret påtrængte... 30,8 sek er max med stock som jeg leger med atm, hehe..
Vil ned på 28.x / 29.x :\
he he det er da godtnok irriterende tæt på de 30 sekunder hva
he he det er da godtnok irriterende tæt på de 30 sekunder hva
Well...
Med gamle ram fik jeg 30,328 ved 2769 mhz, men på 31sek grænsen har jeg med nye ram taget 30 mhz på cpu ind...
QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity
Køb en 630 som min.. Den koster lige omkring 1500.. Tror aldrig jeg har haft en bedre CPU end denne..
Overvejer faktisk en 640....