S:Dreambox 7000-S

  • Jeg ville høre om der var en som kunne tænke sig en Dreambox satellitmodtager.


    Det er en 7000-S. Den har gult display og er med den forbedrede strømforsyning. Pt er der indbygget en 120 GB harddisk (5400 RMP så den er stabil, cool og støjsvag).


    Jeg har også en parabol med fire hoveder som kan indgå hvis man ønsker det.


    Boxen er købt 30 December 2004.


    For dem der ikke kender en Dreambox kan jeg tilføje at den har LAN stik og man kan optage via fjernbetjeningen og senere overføre filmene til computeren. Man kan også streame MPEG2 fra computeren via netvæk til sat-boxen og dermed se film fra computeren.


    Sat boxen kører Linux og der findes tonsvis af software til den. Den sælges kun fordi jeg er flyttet i boligforening hvor man ikke umiddelbart må sætte paraboler op. Æv.... X(



  • Hvad pris ca.?
    Kun dreamboxen :-)


    Dreambox rykker bedste sat box pt.
    Joso

  • Jeg har givet 3000 kr for sat boxen og 700 kr for disken. Jeg kan ikke huske hvad parabolen har kostet.


    Så 1000 kr er nok lidt i underkanten.....


    Jeg kunne være interesseret i at bytte delvist med et PVR-250 eller 350 TV kort fra Hauppauge plus gysser til mig self.


  • Byder 2000,- for dreamboxen


    Joso

  • De 2000 pp er noteret.


    Jeg har købt boxen hos:


    Satpashop v/Burhan Celiker
    Pjentedamsgade 6
    5000 Odense C
    Telefon: 66194119


    Jeg boede nemlig lige oven på butikken. Jeg har godt nok ikke et garantibevis på den lige pt, men jeg er sikker på at jeg kan fremskaffe det. Jeg kender indehaveren vældig godt.


    Skal lige sige at boxen befinder sig i Herning såfremt nogen er interesseret. Og den kan også leveres omkring Grindsted/Billund i weekenden.