Flashmark2003


  • LOL naaa for jeg får snart nyt 3dkort LOL
    så kommer der til at ske ting og sager her
    skal nok også hane en bedre cpu
    men først et 8rda+ v2 shg.dk skulle have dem nu :)

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Det ska jeg oz :D
    Radeon 9800 Pro regner jeg med :) med Epox 8RDA+ v2. og 1800+ :D og nogen OCZ PC3700 Gold Edition :D


    Lyder da nice nok.... ;) .... Så skal det jo bare være en Barton istedet for.... :D

  • her bliver det nu et fx 5900 ultra og en 2100+ når de kommer i dlt model :)


    BARTON SUCK big time :P

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Yir Barton sucks.. hvis jeg skal ha en Barton så skal det være en 3000+ med JIUHB :D


    Vrøvl...*G*


    Medmindre man altså ikke kan bruge den cache til noget.... dvs. hvis man er en spille-tosse og intet andet. *G*

  • Det ska jeg oz ha... sla ha vand på et tidspunkt.. lige nu har jeg bare monster penge problemer.. men håber jeg får job efter sommerferien :)

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Det ska jeg oz ha... sla ha vand på et tidspunkt.. lige nu har jeg bare monster penge problemer.. men håber jeg får job efter sommerferien :)


    Okey... Ingen prommy ?( ... bare for at få det vildeste

  • Hmm, jeg bruger kun min comp til spil, skole og mirc, var det så dumt af mig, at vælge en Barton? :P

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Okey... Ingen prommy ?( ... bare for at få det vildeste


    Naaaah det tro jeg sq ik hehe.. Det er sq lidt dyrt :)

  • Quote

    Originally posted by JenSLyN
    Hmm, jeg bruger kun min comp til spil, skole og mirc, var det så dumt af mig, at vælge en Barton? :P


    nej en Barton er skam fin nok men de océr bare ikke så godt som TB gør.


    min Barton køre da fint den vil bare ikke højre op end 2200 max 2300 med 1.95 vcore men så bliver den over 50 grader og det vil jeg ikke have lol

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK


    nej en Barton er skam fin nok men de océr bare ikke så godt som TB gør.


    min Barton køre da fint den vil bare ikke højre op end 2200 max 2300 med 1.95 vcore men så bliver den over 50 grader og det vil jeg ikke have lol


    Ja okay, nu blev jeg bare helt nervøs når I sagde, at den ikke var god til spil ;)

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • hvor kan man købe sådan en prommy henne?
    Helst link :D

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by JenSLyN


    Ja okay, nu blev jeg bare helt nervøs når I sagde, at den ikke var god til spil ;)


    Joh, det er den da, men som der sikkert er blevet sagt, så bliver Barton-kernen bare ikke udnyttet optimalt.... For at det sker, så skal man bruge programmer som fx. PhotoShop osv før man virkelig tager Bartons cache i brug. ;)