MultiMedia World røvrenderi :-(

  • Quote

    Originally posted by Ulrik
    Nu har du taget et meget lille udklip af deres hp, det mener jeg ikke du kan bruge til noget.


    Det som jeg ser som hovedproblemet, er at deres priser i deres butik er ukendte. Dem kender man først når man står i butikken.


    Det er mangel på oplysning, og det er for dårligt!


    Bilka har også en hjemmeside. Men kan du ud fra den fortælle mig hvad et 1m line kable koster?

  • Quote

    Originally posted by Ulrik
    Hvis deres priser er forskellige fra deres hp til deres butik, så skal de oplyse om det. Det gør de IKKE og det er dårligt!


    ... og hvad kalder du så det her ?


    [Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/MIX/MMW.JPG]


    .. Der står jo at priserne KUN gælder på bestillinger over nettet.... Hvad kan man så udlede fra det ?.... Nemlig... AT DE IKKE GÆLDER I BUTIKKEN UDEN BESTILLING OVER NETTET !

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Det står da på deres side ?


    Ja, men Ulrik kan ikke læse.... Eller også gider han ikke.... Uanset hvad, så er det jo hans fejl .... og ikke forhandlerens....


    Hvis man skal brokke sig, så skal det sgu da også være en grund til det... Ellers er det jo bare PMS. *LOL* :]

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Men Grillrotten... hvor står det, at jeg kan forlange mine penge tilbage, eller få den byttet til en ny, hvis det tager 1-2 uger, at få den tjekket for fejl og evt. ombyttet?


    http://www.FI.dk


    Hvis forhandleren ikke kan påpeje inden for rimelig tid at skylden ikke ligger hos kunden, så kan man kræve at få købet ophørt. Jeg vil ikke sige at 2 uger er rimelig tid når det drejer sig om noget så banalt, men kan ikke lige huske reglerne på det område.


    Hvis det er et helt nyt køb, så kan man vist også forlange at få varen byttet til en ny og så må forhandlerne tjekke den vare man har byttet hvis han vil eller bare sende den retur til producenten.

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Men Grillrotten... hvor står det, at jeg kan forlange mine penge tilbage, eller få den byttet til en ny, hvis det tager 1-2 uger, at få den tjekket for fejl og evt. ombyttet?


    det kan du heller ikke de har det der hedder rimelig tid til at teste disken og bytte den det er sat til ca 1 md.
    1-2 uger er en rimelig tid
    men er disken under en md burde de bare bytte den unde noget snak.
    men igen det er meget forskellig fra shop til shop
    nogle gør mere ud af service hvor andre ser det som en pestilems at skulle yde service.


    derfor handler jeg hellre et sted hvor varen koster lidt mere men service er i top.

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Men Grillrotten... hvor står det, at jeg kan forlange mine penge tilbage, eller få den byttet til en ny, hvis det tager 1-2 uger, at få den tjekket for fejl og evt. ombyttet?


    Du har kun krav på at forhandleren gør det hurtigst muligt.

  • Quote

    Originally posted by Ulrik
    IIIIHHHH


    Det var ikke det jeg mente :]


    Jeg mente, at det var (er) dårligt, at de ikke oplyse om de priser som er gældende i deres butik, når nu de er forskellige.


    hvis de skulle skrive pris for både køb på internet og i shoppen vil det jo betyde mere arbejde for dem.


    når der nu står at det kun gælder ved køb på nettet kunne du jo have sendt dem en mail eller ringet til dem for at høre prisen i shoppen.


    derved kunne du også have hørt hvordan de i det hele taget håntere service ;)

  • Quote

    Originally posted by Ulrik
    IIIIHHHH


    Det var ikke det jeg mente :]


    Jeg mente, at det var (er) dårligt, at de ikke oplyse om de priser som er gældende i deres butik, når nu de er forskellige.


    Det burde man jo egentlig kunne regne ud når man læser hvad der står på deres side.... Ellers ville det jo logisk nok IKKE står der...


    Men du vil måske have ALT skåret ud i pap så selv et barn kan forstå det 100% uden nogen mulighed for at misforstå noget ?(?(

  • Ulrik:


    Så er det jo fair nok.


    Damn, håbede lige på jeg kunne give dem en overfusning, men hvis det har noget som helst med virkeligheden at gøre, at servicen med vilje destruererer tingene, som der blev forklaret, så skal de sq jages vildt. Må man høre nærmere om sagen?

  • Quote

    Originally posted by supahmuN_
    er det bare på min skærm eller har Rotten quote noget fra en meddelse som kommer bagefter hans indlæg ?


    Jeps... Det har jeg.... Det er fordi jeg er højere end jer og skal derfor stå over jer... *G*.... Ej, det er bare en lille fejl ved forumet som kommer frem nogle gange. ;)

  • Ah, rotte, nu må du lige styre dig med din bagklogskab ... Det klær dig ikke.


    Jeg aldrig nogensinde forestillet mig, at der kunne være så stor en prisforskel. ¨
    jeg havde generelt alddrig forestillet mig, at der kunne være forskellige priser fra hp til butik.

  • DEVIL_DK
    finder pap og saks frem til grillen
    måske du kan få ham til at forstå det så :rolleyes:


    men jeg tror ikke på du kan LOL

  • Quote

    Originally posted by Ulrik
    Ah, rotte, nu må du lige styre dig med din bagklogskab ... Det klær dig ikke.


    Jeg aldrig nogensinde forestillet mig, at der kunne være så stor en prisforskel. ¨
    jeg havde generelt alddrig forestillet mig, at der kunne være forskellige priser fra hp til butik.


    Så ved du det jo nu..... Som du jo også kan se på siden... Det er vel meget logisk at der kan være forskel....

  • Det er så din mening.


    Jeg har aldrig set/oplevet sådan en prisforskel før hos en forhandler, så jeg er stadigvæk ret overrasket over det.


    Jeg håber da ikke, at Midtdata har det på samme måde.
    For det er nok ikke sjovt, at man tror at man kan købe en Opteron til 7K (hp) og så koster den 10K i deres butik. Not fun.