MultiMedia World røvrenderi :-(

  • Quote

    Originally posted by Ulrik
    Det er så din mening.


    Jeg har aldrig set/oplevet sådan en prisforskel før hos en forhandler, så jeg er stadigvæk ret overrasket over det.


    Jeg håber da ikke, at Midtdata har det på samme måde.
    For det er nok ikke sjovt, at man tror at man kan købe en Opteron til 7K (hp) og så koster den 10K i deres butik. Not fun.


    Forstår nu godt du er overrasket over det.... Det var jeg vel også første gang... ;)


    Men når man tænker over det, så er det jo kanont fedt at der findes sådan en "rabat" hvis man handler over nettet... eller bare lige bestiller varen over nettet...

  • som forbruger er man også meget bedre stillet når man køber på nettet jeg køber altid på nettet selv om jeg bor ret tæt på compumail.dk som faktisk har samme politik højre pris i shoppen end på nettet.


    og shg ligge heller ikke så langt væk men hvorfor ikke tage de fordele man har ved at handle online :)


    14 dages fuld retur ret er da for fedt ;)

  • Rabat og rabat ... det kan diskuteres om det er det.


    Hvis du kigger på de forhandlere der er på harddisken --> Edbpriser


    Så er det jo ikke en rabat de andre forhandlere har. Det er den oprindelige pris.


    Midtdata skal ha' 1.199 for sådan en disk, og det koster den også hvis du tager til viborg og til deres butiik, så er prisen den samme.

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    som forbruger er man også meget bedre stillet når man køber på nettet jeg køber altid på nettet selv om jeg bor ret tæt på compumail.dk som faktisk har samme politik højre pris i shoppen end på nettet.


    og shg ligge heller ikke så langt væk men hvorfor ikke tage de fordele man har ved at handle online :)


    14 dages fuld retur ret er da for fedt ;)


    100% enig... :D


  • Tja... Noget skal man jo kalde forskellen... Jeg vil sige det er en rabat i forhold til deres butik-pris da man via nettet ikke skal være med til at betale deres husleje i en sådan grad som man ellers skal....