Webspeed yes/no ?

  • Hey tweakere...


    Jeg har pt. shdsl 2,3/2,3mbit hos EnergiRanders og det kører forfærdenligt, og jeg har tidligere være kunde hos Cybercity og var godt tilfreds med dem.


    Jeg er blevet frit stillet af min 6 måneders kontrakt, men jeg skal betale 695,- i oprettelse hos CC da jeg ingen fastnet tlf har, og de vil have 599,- om månenden for 4096/768.


    TDC adsl vil have en hjernedød pris for 4096/512 så de er helt udelukket.


    Men spørgsmålet lyder så, er webspeed ligesom godt som adsl? tdckabeltv har 4/1mbit til 595,- og billig oprettelse, og jeg har kabeltv i forvejen, men jeg aner ikke om webspeed pinger skrækkeligt, eller om duplex'et er værre end ved adsl?


    Håber I kan hjælpe, på forhånd tak.

  • Webspeed er helt ok, har det selv..


    Hvis du ikke har fastnæt tlf, så skal du da oprette den hos cybercity igen, de opretter den nogle gange gratis og de gr det uden en fastnet linie.


    Der for du også en routher med til låns som du skal aflevere igen når du opsiger den, deres linie kører rigtigt godt, og du kan booste til en 8 mbit linie når du har lyst..


    Jeg har aldrig haft en bedere linie end hos cybercity..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Jeg har ikke den store erfaring med webspeed, men vil dog også kommentere at jeg kun har haft gode erfaringer med CC - også derfor jeg har kørt med det så mange år ;)

  • Kender heller ikke selv til Webspeed, men har hørt fra nogle bekendte at det okay, men heller ikke mere. Har selv CyberCity 3072/384 ADSL + telefoni til i alt 429 kr og det kører fint og har været yderst tilfreds.
    Vi har så lige fået lagt Brøndby Beboernet ind - pris 70 kr for internet, som pt. kører dobbelt så stærkt som mit CC. Telefoni til 35 kr og stor TV-pakke til 125.kr.
    Det er dælme priser som passer min penge pung. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Jeg har ikke den store erfaring med webspeed, men vil dog også kommentere at jeg kun har haft gode erfaringer med CC - også derfor jeg har kørt med det så mange år ;)


    Og iår bliver dit sidste ? ;) - NESA fibernet 10/10 eller 100/100 ;) ;) ;)


    - Webspeed, betaler man ikke for trafik der?? - Holder jo ikke såfremt tilfælde..


    Mvh. 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • webspeed betaler man ikke pr. mb, og til #2 har jeg selv router og cc forlanger 695 i oprettelses når jeg ikke har fastnet, har skam snakket med dem, og som skrevet har jeg været tilfreds kunde hos den i en menneske alder.
    Det ændre dog ikke på jeg kan få oprettelsen hos webspeed til godt det halve, og en linie der sender 256 kb/s hurtigere til 4,- mindre pr. måned end CC kan levere.