Øhhh, nogle underlige ting I lugter af... Jeg lugter altid MAX af røg, men jeg ryger ikke, lidt skummelt

Nyt forum look!
-
-
Jeg syntes at det er for godt
-
Jeg lugter altid af røg oz.. underligt.. måske fordi jeg ryger.. det skal jeg ikke kunne sige
Fedt forum
-
jeg har en gang forslået man satte en grænse for hvor meget den må fylde den under text
faldt ikke helt i go jord.
3 - 4 linjer burde være mere end nok jeg har min egen nede på 4 og det mener jeg burde være mere end nok.
hvorfor skal under texten filde mere end
hvad folk normalt siger i 3-4 svar ? -
Devil hold nu op med at brokke dig... det skader fandme da ik nogen... jo måske dem der har 56k modem... sheesh
-
jeg brokker mig skam ikke LOL
Jeg syntes bare det er latterligt det skal fylde så meget.
-
Originally posted by DEVIL_DK
jeg brokker mig skam ikke LOLJeg syntes bare det er latterligt det skal fylde så meget.
Brok Brok Brok....
Er der nogen der har pisset på din sukkermad i dag siden du brokker dig mere end du plejer ? *G*
-
Originally posted by GrillRotten
Brok Brok Brok....
Er der nogen der har pisset på din sukkermad i dag siden du brokker dig mere end du plejer ? *G*
læser du ikke så godt eller hvad ?
jeg siger jo netop det ikke er brok men at jeg syntes det er træls at se på man han vel lov at have en mening selv om den ikke lige er det du mener eller hvad. -
Originally posted by DEVIL_DK
læser du ikke så godt eller hvad ?
jeg siger jo netop det ikke er brok men at jeg syntes det er træls at se på man han vel lov at have en mening selv om den ikke lige er det du mener eller hvad.Ja, snak bare løs.... *G*