Ole Møgdahl på Crazy Daisy i Horsens

  • Haha, mig og slænget nede for at se Ole Møgdahl på Crazy Daisy.. altså ham fra Teleterror på The Voice.. Vi stod og snakkede med ham i et kvarter tror jeg, kæft han er sej!!! :D - det var så über godt..


    Vi fik foræret drinks biletter og fik en autograf version af hans nye CD..


    På afstand kom vi gående og sang OLE, OLE OLE MØGDAHL og så hører man ham Ole's stemme, "Hvaaaa, hvad er det for en sang jeg hører, kan jeg lige få den igen?" og så synger vi den da igen, hehe.. vi bliver fanme helt overraskede over at det er HAM.. han står ved INDGANGEN og snakker med os.. Så ringer min kammerat til en af vores venner og han står og får atvide hvor fanden han er henne af, og mens mig og ole står og diskutere om jeg lige var kommet fra en majetærsker og direkte ind i byen for at drikke (Hehe, Jyde-Generalisering) så går ole hen og siger "Skal jeg ikke lige snakke med ham" :D Så tager han telefonen og siger "Hva så frækkert?" haha "Hvaa du stønner lidt, kan du ikke tåle at gå og snakke samtidigt?" - "Du lyder sød" :D Så snakker han noget om at når ham Peter kommer derhen kan han lige få lov at smage på rouladen (Han havde en roulade med??? :D) Så får vi så en håndfuld drinks billetter og vi går ind og drikker lidt mere, så går vi ud og snakker med Ole igen, og får ham til at ringe til en ven og snakke sådan lidt "bøsset" til ham, da en af vores kammerater er så skide "Morderne" og han har 2 øreringe (1 i hvert øre og alt det der) Så Ole han tager bare for vildt pis på ham :D


    Da vi så kommer op og Ole laver lidt, så danser vi polka til en sang på hans nye CD og jeg får lov at stå og synge og snakke i mikrofonen ved siden af ham og han spørger "Hvad hedder du egentlig?" og jeg svare "Morten" dog lidt Jydsk, dvs. med D istedet for T, og vi snakker lidt om Jyder igen, og jeg siger, Jah når jeg er færdig her en gang i nat skal jeg jo ud og høste igen! :D (Joke :P)


    Så fik alle en CD og jeg fik en hvor der stod "Til Morten, Hilsen Ole Møg(d)ahl" (Stumt D pga. det jeg havde sagt under show'et hehe)


    KÆFT HVOR VAR DET SINDSYGT GODT!!


    Da han smuttede hjem dansede jeg hele aftenen og damn der var nogle lækre damer.. så gik vennerne kolde og jeg sidder stadig helt frisk her.. er lige kommet ind ad døren..


    Ole, Ole ole Møgdahl!!!


    PS. er rimelig beruset, hvilket måske forklarer en del af min dårlige tekst og stavning!


    Ekstra: Vi kom Gratis ind fordi Ole sendte os derind, og man skulle faktisk være 21 her om Lørdagen, men hvorfor dog vise ID når en Celebrity sender dig ind på Diskoteket?? :D :D

  • Aner ikke hvem du snakker om, men godt du er glad da ;)


    Jeg er så fuldend nu at jeg ser det somom min skærm danser på mit skrivebord, så tror bare jeg smutter iseng godt skuffet over jeg ikke fik scoret en tøs her til aften, natnat...


    - 12k


    ps: pisse godt at kunne blindskrift, for den skærm er sq svær at fange... :|

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Aner heller ikke hvem det er :rolleyes: - men lyder til i havde en cool oplevelse. ;)


    nu når denne tråd alligevel er død, så lige en kommentar til din avatar:


    "Bentzin' Station" står der. Men Bentzin slutter jo ikke på noget nær en s-lyd?? Så der burde jo stå Bentzins Station. Eller er der noget jeg ikke fatter? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer


    nu når denne tråd alligevel er død, så lige en kommentar til din avatar:


    "Bentzin' Station" står der. Men Bentzin slutter jo ikke på noget nær en s-lyd?? Så der burde jo stå Bentzins Station. Eller er der noget jeg ikke fatter? ;)


    Du har ret - du ska' hænges. :)) Det er en smutter - må hellere lige få det rettet. ;)