?
Avast Anti Virus Scanner Den?
-
-
Hvis du har slået on-access til, ja så scanner den. Tjek dine settings.
-
Har aldrig brugt denne klient før kan du hjælpe lidt please.
-
Er lidt tid siden jeg har brugt den. Det er i options et sted.
-
Okay jeg er ikke så godt til det program endnu. Man kan jeg ikke på en måde gøre sådan at den bestykker mig men skanner kun når jeg trykker scan?
-
Det du kan se er realtime protection .. Dvs. den scanner bl.a. mails præcist som Norton også gør ..
Prøv at gå ind på en side der gemmer en eller anden trojan, og du skal både se og høre Avast flippe ud, hvis du altså har lyd til *G*
Hvis du vil have den til at scanne alle dine filer, kan du bare sætte den til det ..
-
Ja men, kan jeg ikke få den til bare at bestykke mig uden at scanne 24/7?
-
Oprindeligt indlæg af HuleFanden
Ja men, kan jeg ikke få den til bare at bestykke mig uden at scanne 24/7?Det er jo meget lidt den scanner .. Men jo, du kan godt slå realtime protection fra ..
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Det er jo meget lidt den scanner .. Men jo, du kan godt slå realtime protection fra ..
Så det er ikke en belastning i spil osv? -
Så det er ikke en belastning i spil osv?
Skulle det da meget gerne ikke være. Jeg kan overhovedet ikke mærke om den realtime-scanner eller ej. -
Så det er ikke en belastning i spil osv?Nej .. Den scanner dine emails m.v. .. Jeg bruger den ikke lige nu, så kan ikke lige tjekke hvor meget den bruger ..
Men du kan jo se hvad den scanner ..
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Nej .. Den scanner dine emails m.v. .. Jeg bruger den ikke lige nu, så kan ikke lige tjekke hvor meget den bruger ..
Men du kan jo se hvad den scanner ..
Ca. 20 mb memory usage siger den her. Og det er med alt Avast. -
Så det er ikke en belastning i spil osv?Jeg plejer at lukke min Avast ned når jeg spiller, det er rimeligt irriterende at den liiiige skal opdatere, når man sidder og spiller, jeg slår den så bare til bagefter igen.