Hjælp til Wallpaper!

  • Hey drenge..
    Jeg har tænkt mig at lave en wallpaper af mig selv, til min side, så fans'e kan hente hvis de har lyst (har nogle faktisk spurgt om :D), så tænkte på om her er nogle der er herligt kreative nok til at lave en wallpaper AF mig TIL mig :P Jeg kan sende en masse billeder og det kan bare mixes som hvis det er.. Men det skal ligne en professionelt udarbejdet baggrund! Hvis det nu kunne lade sig gøre :D Nogen der vil? Kræver ingenting, og det er KUN hvis det bliver godt nok, og det må laves når personen får tid, og lyst.. Håber der er nogen der vil :P


    Skriver mere om hvordan det skal være hvis nogen vil prøve :) Kræver som sagt intet, og forventer heller intet! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eNiTH
    Hehe.. hvis du ka gå i detaljer :D
    Vil du ha det simpelt, abstract eller? ;)


    Hey, det skal bare være et godt et, må gerne være abstrakt, simpelt, no matter, men ... Det skal selvfølgelig vise Flying Trickster (mig), og der skal osse stå http://www.flying-trickster.tk i hjørnet (startmenuen skal ik komme i vejen) ... Og så skal det ikke være grimt at se på, men derimod fedt :D Håber virkelig det kan blive til noget, kunne være møgfedt! Det skal se så prof ud som muligt!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eNiTH
    okay... jamen så må jeg vel bede om noen billeder? :D
    Eller skal jeg bare ta dem der er på din hjemmesie?


    Nice takker, tag dem på siden :D Hehe.. glemte at skrive at du godt må skrive copuright og evt tegnet, ved siden af "www.flying.trickster.tk" .. Men sig til hvis du skal have flere billeder osse.. af ansigt, kroppen osv.. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af flying-trickster


    Nice takker, tag dem på siden :D Hehe.. glemte at skrive at du godt må skrive copuright og evt tegnet, ved siden af "www.flying.trickster.tk" .. Men sig til hvis du skal have flere billeder osse.. af ansigt, kroppen osv.. :)


    COPYRIGHT **
    "www.flying-trickster.tk" **


    Staver som en hat! :D

  • Prøvede at lave en meget simpel.. fik bare ikke helt fat i det med teksten, så lod det lige ligge :P


    Original 1600x1200... men måtte resize den for at jeg ka uploade den... du må MEGET gerne gå i detaljer.. det gør det hele meget nemmere :D.. som f.eks. hvilke billeder du vil ha med.. hvor mange osv..


    hvis du ikke ka lide det sort og hvid, kan det godt blive blåt, rødt, grønt u name it

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eNiTH
    Prøvede at lave en meget simpel.. fik bare ikke helt fat i det med teksten, så lod det lige ligge :P


    Original 1600x1200... men måtte resize den for at jeg ka uploade den... du må MEGET gerne gå i detaljer.. det gør det hele meget nemmere :D.. som f.eks. hvilke billeder du vil ha med.. hvor mange osv..


    hvis du ikke ka lide det sort og hvid, kan det godt blive blåt, rødt, grønt u name it


    Er meget meget imponeret, selvom det er simpelt (kan ikke selv lave ikke engang spejlingen), men du må godt bruge flere pics, du må selv om hvilke! Så mange som det ser bedst ud, UDEN det for mange! Har svært ved at forklare, sorry :D Men du har sq fat i noget af det rigtige! :D Bare lidt flere farver, men behold osse en kopi i den farve af alt hvad du laver :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eNiTH
    Jeg har noet klar imorgen ;)


    Lyder fandeme lækkert! Tusind tak :P Bare tag dig god tid, mate!

  • Hmm .. Den første er bedre end de andre, men er ikke vild med måden billederne integreret på.. Altså at der bare er flere sådan rundt omkring med glow rundt om..
    Den allerførste du lavede var bedst indtil videre :P Farverne var osse nice! Kan du tage den op igen, og skrive adressen til siden i højre nedre hjørne, og måske lave nogle få fede abstrakt effekter i højre side billedet (så ikoner m.m. ikke ville være svære at se)


    Håber du forstår hvad jeg mener! :oops:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eNiTH
    her er der 4.. måtte gør dem mindre og sænke kvalititen lidt for at få dem her ind :P


    Ved ik om du har set den baggrund med flammerne i højre side :D Det jo en supernice idé at gøre sådan så ikoner ik kommer i vejen.. Tænkte på noget af det samme :P Bare ikke flammer men noget andet .. (men hvad :()

  • Ehh.. tror jeg forstår :D
    Så altså det første billede, med tekst i højre nedre hjørne... og så noet abstract i højre side kun?
    og hvilken farve? :P


    og jeg ved ikke hvilket wallpaper med flammer du tænker på :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eNiTH
    Ehh.. tror jeg forstår :D
    Så altså det første billede, med tekst i højre nedre hjørne... og så noet abstract i højre side kun?
    og hvilken farve? :P


    og jeg ved ikke hvilket wallpaper med flammer du tænker på :D


    Der var et indlæg ved navn Jeres Baggrund, der kunne man se den med flammerne.. :P


    Men ja, og abstracten skal bare passe til det mørke.. :P Uden at det ser for MEGET eller for LIDT ud..
    Det er nemt for mig at sige, ja, det er svært .. Men bare se om du kan, if not, not sweat :P

  • et forsøg :P så kan du bare sige hvilken farve du vil ha i... og så tænkte jeg på hvis jeg kunne få et STORT billede af ansigtet og fade ind i baggrunden? :D ligesom det du har på din hjemmeside bare i 1024x800 eller mer :D


    det abstract i højre side kan jeg også lave større, vende det eller hvad du nu vil ha :P U NAME IT!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eNiTH
    et forsøg :P så kan du bare sige hvilken farve du vil ha i... og så tænkte jeg på hvis jeg kunne få et STORT billede af ansigtet og fade ind i baggrunden? :D ligesom det du har på din hjemmeside bare i 1024x800 eller mer :D


    det abstract i højre side kan jeg også lave større, vende det eller hvad du nu vil ha :P U NAME IT!


    Ser godt nok ud, men kan det der abstract noget ik være lidt mere "smooth" og liidt mere gennemsigtig? :P Har ikke noget stort af mit ansigt :( kan du ik forstørre et fra siden? Nu det alligevel skal være lidt faded, tror jeg ik man ser pixels så meget, tror du?

  • Tænkte på.. Har et billede af mit ansigt fra siden! Kigger mod højre, men hvis du vendte det, så jeg kiggede mod venstre, og lagde den hvor det abstrakte er.. og det abstrakte i venstre side alligevel ... ved bare ik om det ville være godt ... :boxed: