troll priest er ok!

• Jeg har en vl 51 troll priest.... Jeg vil ikke ligefrem sige de er de svageste i spillet.... hvis man kan finde ud af at spille med en priest er de faktisk pæn gode.... hvis man har de rigtige våben og det rigtige armor:P

Så troll priest er ikk dårlige x)

minigud 51 troll priest-daggerspine

Oprindeligt indlæg af g00s3
    ok? Alle classes er jo gode, lige meget hvilken race man er. Det gælder bare om at vide hvordan man spiller

:cheers:

Oprindeligt indlæg af Wraper
    alle classes ER da gode? hvad er det for noget at sige..

Er en smule forvirret... Mener du, at alle classes ikke er gode eller tror du jeg mener, at alle classes ikke gode :crazyeyes:

• en Troll priest har andre abilities end en Undead fx.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af CarStone
    en Troll priest har andre abilities end en Undead fx.

mm, visse classes får en slags ekstra racial trait når de er en bestemt class... som priest f.eks, undead: en ekstra curse(eller magic) som overfører hp til caster.. troll: en skod buff(to the caster)... ved ikke med andre hordes, men alliance; night elf; et slags meteor strike, meteorer der rammer 1 fjende 3-4 gange i streg, dog ikke vildere effektiv... dwarves; instant heal, som vist er PÆNT nice på lvl 60....

Oprindeligt indlæg af g00s3
    Dwarfs får da fear ward afaik ... ik et instant heal

sikker? hmm, ville osse være mere fair... :s
    men de andre ved jeg da.... :roller: snakker lige med de andre iden jeg retter mit reply... ;)

• Dwarf Priests har Desperate Prayer, som human også har, og det er en instant heal som i lvl 50 healer 1101-1305 uden det koster mana (men det er kun på en selv man kan kaste den, og den har 30min CD), og vi har Fear ward som beskytter mod en fear inden for de næste 10 min..

pga den fear ward bliver dwarf priests mere eller mindre headhuntet af de store guilds....jeg har selv en invite eller 2 der står og venter på at jeg bliver lvl 60 :clap:

• Gad vide hvad der sker når de fikser fear ward? Så den kun absorber en fear og ikke alt fear i 5 mins eller hvad det er...

Magmadar *wipe*

Onyxia *wipe*

:) Ja jeg spiller horde og whiner også over BoS på Vael