Gysere: nye og gamle

  • min yndlings er uden tvivl The Ring, har dog ikke set den japanske version, men fuck :D når man sidder i total mørke helt alene og ser den film med surround sound så skider man en grøn gris når man ser hvad der sker med pigens ansigt der i starten hvor hun åbner døren ind til sit værelse, eller da moren siger: I saw her face. lige efter det kommer der også en scene der bare skræmmer mig, den forskrækker mig ikke, den skræmmer mig bare hehe..


    The ring 2 har jeg kun set den japanske version af og nej en gang crap.. syns ikke det går an som en gyser..,


    har lige set white noise, den er meget go, fik også et par chok og skræmme perioder, men ja, jeg har nu mest lyst til at prøve E.V.P. se om der er noget i det hehe.. selvom jeg ikke rigtigt tror på det, the Grudge.. for meget the Ring wannabe syns jeg.. og syns det var lidt sjovt at se den møjknægt miauve....


    The Saw, den er meget go ikke min yndlings, den er lidt ulækker men ikke top gyseren,


    glæder mig til at se Dark Water :) tror den er god.


    det er synd for dem der whiner over film ikke kan skræmme dem osv. i går glip af noget af en oplevelse :D

    A64 - 3200+@2.2GHz (1.5V, 1Mb L2 cache)
    MSI - K8N Neo P.(s754)
    2X512 PC3200 g.Skill
    Tyan - Radeon 9800Pro-m