Helt nyt 6800GT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Racosta


    Okay, det lyder godt. :D


    Er det muligt at sende det på efterkrav, så jeg betaler på posthuset?


    Det er helt sikkert muligt. Men du kommer jo til at give lidt for det. Vil koste 85kr at sende det pr. efterkrav mener jeg.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Det er helt sikkert muligt. Men du kommer jo til at give lidt for det. Vil koste 85kr at sende det pr. efterkrav mener jeg.


    Det vil jeg skam gerne give. :)

  • Det finder vi da bare ud af så hvornår har du penge til det... du skal selvfølgelig være 100% sikker på det ellers vil jeg ikke sende det jo. Kommer jo til at koste mig penge hvis du fortryder.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Det finder vi da bare ud af så hvornår har du penge til det... du skal selvfølgelig være 100% sikker på det ellers vil jeg ikke sende det jo. Kommer jo til at koste mig penge hvis du fortryder.


    Jeg er sikker på at få råd onsdag, med mindre at COOP Danmark fucker op igen igen, men det tror jeg ikke de gør. Jeg har stadig ikke fortrudt at jeg bød. :))
    Men hvis jeg gør efter du har afsendt kortet, betaler jeg dine omkostninger. :)

  • Ok regner med at jeg skal sende et kort til dig i næste uge så hvis der ikke kommer højere bud.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Racosta
    Det lyder godt. :D


    Ja gør det jo så ikke når du ikke kan hitte ud af det... der er åbent for bud.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Mit bud ligger der stadig hvis der ikke kommer andre!

    The only thing comming to a sleeping man, is dreams!
    ------------------------------------------------------------------------
    X2 3800+@10x250, 2xBfg 7900gt(550/750), 2x1gb Gskill pc3200(1:1), Maxtor 200gb hd, Hp DVD-Brænder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Ja gør det jo så ikke når du ikke kan hitte ud af det... der er åbent for bud.


    Brok dig til coop, det er dem der ikke kan finde ud af at udbetale løn. Var som sagt (flere gange) meget interesseret i dit kort, og hvis jeg kunne have overtrukket min konto ville jeg gerne have gjort det for din skyld. Men hvis det skal være på den måde, springer jeg fra. :pokey:

  • Hey er det solgt?

    The only thing comming to a sleeping man, is dreams!
    ------------------------------------------------------------------------
    X2 3800+@10x250, 2xBfg 7900gt(550/750), 2x1gb Gskill pc3200(1:1), Maxtor 200gb hd, Hp DVD-Brænder