Teoriprøve.. IMORGEN!

• Var oppe for et par uger siden synes det var nemmere end den der cd køreklar :)

GL til dig dude :)

Oprindeligt indlæg af Hatten

Yir :) synes også det var noget lort med terori :D hehe.. Køreprøven er dog mere afslappet ;)

Vi mænd er nemlii til sådan noget... Hehe...

Håber at jeg får en flink sagkyndig...

Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Macimuz & SilwerShadow...

Tusind tak skal I have... Nu det køreprøven som gælder...
    Har dog ingen problemer i at køre...
    Synes derfor det væreste er ovre... :))

Så lidt, du. Kan selv huske da jeg var oppe i Juni, var rimelig nervøs.

Køreprøven skal du nok klare. Et godt råd til køreprøven, du må ikke føre dig frem, eller spille kæphøj, du skal være helt rolig, og koncentrer dig mest i de først 5-10 min, så betjenten, kan se og føle at du er sikker bag et ret, self skal du også køre ordentligt resten af tiden, det siger jo sig selv.

• PIS...

Var oppe idag, vandt 6 fejl...

Et billede med en betjent havde vi ikke haft i teori undervisning, var ikke med hold / kør men noget andet...

- Anyways, tilslut ville jeg rette en fejl, var ganske vidst også korrekt, men rettede i forkerte opgave og fik derfor 6 fejl istedet for 4, eller bare 5 hvis jeg havde holdt hovedet koldt... :( PIS PIS PIS

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

Oprindeligt indlæg af SilverShadow

Så lidt, du. Kan selv huske da jeg var oppe i Juni, var rimelig nervøs.

Køreprøven skal du nok klare. Et godt råd til køreprøven, du må ikke føre dig frem, eller spille kæphøj, du skal være helt rolig, og koncentrer dig mest i de først 5-10 min, så betjenten, kan se og føle at du er sikker bag et ret, self skal du også køre ordentligt resten af tiden, det siger jo sig selv.

Hehe... nej nej, det skal jeg nok passe på med..
    Jeg skal nok røvslikke panseren i første omgang... :razz:

FUCK MAND! Nedtur... Pis! ;(

• Totalt, heldigvis var der en sød tøs som kom med lidt trøstende ord på nederlaget... :\ - Var satme nedtrykt over det... :|

Ikke så meget at lortet koster 580 - mere det med man skal høre for det fra alle, og jeg må vente til d.25 for at kunne komme til igen :(

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark

Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Totalt, heldigvis var der en sød tøs som kom med lidt trøstende ord på nederlaget... :\ - Var satme nedtrykt over det... :|

Ikke så meget at lortet koster 580 - mere det med man skal høre for det fra alle, og jeg må vente til d.25 for at kunne komme til igen :(

Ja lii præcis... Arr... er sQ ked af at høre det... Det sQ noget lort...! X(

Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Totalt, heldigvis var der en sød tøs som kom med lidt trøstende ord på nederlaget... :\ - Var satme nedtrykt over det... :|

Neder. Det var godt nok længe at vente. :S Men der er ikke andet end at give den gas med noget terori.

Oprindeligt indlæg af Hatten

Neder. Det var godt nok længe at vente. :S Men der er ikke andet end at give den gas med noget terori.

Ja, en fejl jeg kan se, resten er jeg uenig i...

Svarede jeg ikke ville orientere mig inden jeg kørte gennem et kryds hvor der var hajtænder ved begge vejene op mod den vej jeg kørte på... - Men dog ville flytte foden til bremsen,....

Lavede en fejlvurdering af modkørende bilist på et pic, troede ikke der var nok afstand til at overhæle med de hastigheder der blev opgivet...

En fejl som jeg ikke ved hva jeg kan gøre ved... En traktor kørte i modsatte side og skulle dreje ned af en vej i min side, jeg kørte 70 km/t den 30, jeg var kun 50% længere væk fra vejen end den og mente derfor jeg bare kunne kører forbi uden at holde og vente på den... - Var en vej mellem de to køretøjer...

Og så var der 2 fejl hvor jeg rettede en forkert...

Og sidste fejl var så en jeg heltsikkert har rettet op på... En smal vej, et kryds - troede man skulle vente og ikke kører indenom for at overhæle en bil der skulle dreje, en doh fejl - resten var til at lukke op og skide i :( :(

Men DAMN jeg ærger mig bigtime... :(

--- SILENT STORM ---

• Fik mit kort d 7.7 I første hug både i teori og køreprøve. Syntes heller ikke at teori'en var svær havde fem fejl men var også godt nervøs :D

[size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc

• Tror vi har haft magen til terori prøve ;) den der med traktoren kan jeg huske :)

Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Hey alle sammen... Jeg siger 1000 tak... og jeg var oppe til prøven idag... guess What?

JEG BESTOD! Wuhuuu... havde dog 4 fejl... er tilfreds! jeg bestod jo... :)) :)) :))

jamen tillykke med prøven

så må vi andre jo håbe de 4 fejl ikke alle var om standsning og pakering

for der er kun 5 spørgsmål om hver kategori

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

• Tillykke med Teoriprøven. :cheers:

IMO er det lige meget hvorvidt du består med 1 fejl eller 5 da du jo alligevel har bestået. ?..

Bestod begge mine første gang - Jeg synes slet ikke der var nogle ben i det, det kan da ikke være så svært at lære teori ?.. Du har relativt mange timer, hvor læreren er til rådighed hele tiden. Såfremt du følger med i de 1½-2 timer det nu varer så er du godt på vej!

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Tillykke med Teoriprøven. :cheers:

IMO er det lige meget hvorvidt du består med 1 fejl eller 5 da du jo alligevel har bestået. ?..

Bestod begge mine første gang - Jeg synes slet ikke der var nogle ben i det, det kan da ikke være så svært at lære teori ?.. Du har relativt mange timer, hvor læreren er til rådighed hele tiden. Såfremt du følger med i de 1½-2 timer det nu varer så er du godt på vej!

Bah, ja - endnu en ting der gør det rigtig fedt at få 6 fejl, for i vores teori undervisning fortalte jeg til tider de andre hvorfor det var sådan og sådan når de var itvivl om noget... Og så falder jeg selv når det gælder, SATME typisk...

--- SILENT STORM ---

• Jeg skal selv til teoriprøve fredag den 12 August, men den cd man har lånt, hvor mange gange vil i anbefale man skal tørne den igennem? Eller er det teori slet ikke så svært ?

CoreI7 5820K@4.5GHz

32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

[align=center] CorsAir Carbide 540

[align=center]

• Det var de lii præcis IKKE... Det var noget med kørsel... :))

Nu har jeg sQ bestået... bekymre mig ikke længere om dt :finger: :))

Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    Jeg skal selv til teoriprøve fredag den 12 August, men den cd man har lånt, hvor mange gange vil i anbefale man skal tørne den igennem? Eller er det teori slet ikke så svært ?

Jeg vil selv tørne den igennem til du havner på de 2-3 fejl...

Dog skal man ikke køre de samme og samme billeder igennem... :boxed: Det siger sig selv...

Jeg vil selv anbefale cd'en KØREKLAR. Hold dig væk fra Trafiktesten...