Billeder af brugerne!?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    Tjoo, men ville dog gerne se ham gøre det alligevel ;)


    Ja jeg ville os godt se ham gøre det :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    Ja jeg ville os godt se ham gøre det :P hey dame! Kom tilb... LUDER!!!


    Nok ikke den slags scorebemærkninger hun falder pladask for, men hvad ved jeg :crazyeyes:


    Og selv om hendes signatur er lidt nørdet så ville hun nok heller ikke springe på dig hvis du sagde "hvis du er et bundkort så kan jeg være dit grafikkortet" :boxed:


    men igen, hvad ved jeg :crazyeyes:


  • Hun kan ikke stå for mine søde score repliker - "Nu forstår jeg hvorfor det har regnet hele dagen - gud har mistet en engel" ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    Hun kan ikke stå for mine søde score repliker - "Nu forstår jeg hvorfor det har regnet hele dagen - gud har mistet en engel" ;)


    Det er da på grænsen til at blive for sukkersødt :boxed:


    men ok, er vel bedre end nogle af de ovenstående :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    Ja hej med dig og tilbage i Folkeskolen, hun er 83'er og jeg er 89'er hmm 6 års forksel? ;)


    hmm 83'er .. perfekt alder :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    hmm 83'er .. perfekt alder :crazyeyes:


    desværre orign tror man skal have hår på den for at kunne snige sig ind på hende :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    desværre orign tror man skal have hår på den for at kunne snige sig ind på hende :T


    måske du ik lige skulle få dine kugler til at falde ned først inden du begynder og snakke om sådan noget? ;)

  • Quote


    måske du ik lige skulle få dine kugler til at falde ned først inden du begynder og snakke om sådan noget? ;)


    haha apropo kugler - nu er det her jo mest et "mande" forum så tror sku ik det støder nogle, men jeg har pisse ondt i dem, er det normalt - hvorfor har jeg det?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    haha apropo kugler - nu er det her jo mest et "mande" forum så tror sku ik det støder nogle, men jeg har pisse ondt i dem, er det normalt - hvorfor har jeg det?


    vokseværk vil jeg tro :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    haha apropo kugler - nu er det her jo mest et "mande" forum så tror sku ik det støder nogle, men jeg har pisse ondt i dem, er det normalt - hvorfor har jeg det?


    kan være kræft.. kan være den ene testikel rotere om sig selv.. prøv og gå til doktor med det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    kan være kræft.. kan være den ene testikel rotere om sig selv.. prøv og gå til doktor med det..


    tager du pis på mig? det er begyndte lidt efter jeg fik en bolleven... :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    tager du pis på mig? det er begyndte lidt efter jeg fik en bolleven... :rolleyes:


    i shit you not.. har selv prøvet det med hvor den rotere om sig selv, og det gør HERRE NAS.. men gå til læge.. captain blueballs :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    i shit you not.. har selv prøvet det med hvor den rotere om sig selv, og det gør HERRE NAS.. men gå til læge.. captain blueballs :P


    Okay bestiller tid imorn så, OMG ADMIN SKIFT MIT NICK TIL CAPTIAN BLUEBALLS! :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S
    haha apropo kugler - nu er det her jo mest et "mande" forum så tror sku ik det støder nogle, men jeg har pisse ondt i dem, er det normalt - hvorfor har jeg det?


    Hvis der er for meget narefisse over din bolleven, og du har været tændt lang tid uden der sker noget, så bliver blodårerne omkring kuglerne ømme, da de jo er udsat for et større tryk under erektion end de er normalt. Creapy hva man kan lære af at se discovery channel :boxed:


    anyways så er en tid hos doktoren nok ikke helt ved siden af, ikke rart at rende rundt med ømme kugler :boxed:



    Btw: tweak.dk, nu også med intim netdokter :))


  • du skræmmer mig try :boxed: :pokey:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    du skræmmer mig try :boxed: :pokey:


    Ja ville være dejligt med en intim doktor os på tweak jeg stemmer for babygirl ;) jeg har tid imorn :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    Ja ville være dejligt med en intim doktor os på tweak jeg stemmer for babygirl ;) jeg har tid imorn :P


    tror hun er flygtet herfra efter alt den mærkelige snak vi lige har haft 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    tror hun er flygtet herfra efter alt den mærkelige snak vi lige har haft 8o


    Hehe gud tror du? ;)