Billeder af brugerne!?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    hvor ved du det fra? :razz: eller noget :crazyeyes:


    jacob, tro mig det gjorde det også :D


    I skal ikke drille mig :D Hovhov, Ori. Du skal ikke fortælle vores hemmelighed til de andre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz


    I skal ikke drille mig :D Hovhov, Ori. Du skal ikke fortælle vores hemmelighed til de andre.


    undskyld :( nu vil jeg på arbejde .. bah .. hygge

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BabYgirl
    Mth. t mit pic, så må det lige blive senere, sidder ikke ved min egen spand pt.


    Om jeg er sød eller en slimet slamsæk, det må være op til hver enkelt at bedømme.


    Min signatur er bare spaz, fordi jeg pt. har en MØG spand, er bestemt ikke er noget at "blære" sig med :D


    Personligt er jeg ik til ældre damer men du kan godt blive en undtagelse ;)

  • HOV HOV :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Personligt er jeg ik til ældre damer men du kan godt blive en undtagelse


    Ældre damer.... SÅ stopper vi :D

    I'm Hotter than an overclocked, volt-modded Prescott chip with stock heatsink and fan...

  • Det er meget sjovt at læse, det er rigtigt..!


    Jeg kom også med en lame kommentar, men jeg var også møgberuset - så jeg vil gerne fritages for den "anklage".. Det galdt ikke!.. :O *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Bælte og sko skal passe sammen. Uskreven regl, eller måske skreven, det ved jeg ikke. Jeg har bælter i alle de farver, jeg har sko. Lyserød, rød, hvid, sort, gul. SÅ vigtigt :)


    Så må du have mange bælter eller noget i den stil .. For piger har vel altid minimum 30 par sko i alle mulige afarter :ohmy:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Ja, Origin og Macimuz er lidt skøre :))


    Edit: ang din sig. så mangler du et N på a : an overclocked ;)


    Ikk spor :razz:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Jeg vil godt lide pointere at jeg er hamrende sød. Og det er rigtig meget sandt. :p Spørg selv nogen.. som synes det.


    Jamen okay :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    pjat hun er da kun 50% ældre end dig :P


    så bare vent til du er 50, så er hun 75 :crazyeyes:


    Ja hej med dig og tilbage i Folkeskolen, hun er 83'er og jeg er 89'er hmm 6 års forksel? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    Ja hej med dig og tilbage i Folkeskolen, hun er 83'er og jeg er 89'er hmm 6 års forksel? ;)


    ahr damn... en mindre smutter, ved ikke lige hvorfor jeg mente at 8 går op i 22 :boxed:


    sommerferien har sq nok været for lang i år, hjernen trænger til at blive sparket igang :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    ahr damn... en mindre smutter, ved ikke lige hvorfor jeg mente at 8 går op i 22 :boxed:


    Ja en smutter er altid tilladt, men jeg vil væde med jeg ku score hende aligevel :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    Ja en smutter er altid tilladt, men jeg vil væde med jeg ku score hende aligevel :crazyeyes:


    Det er alligevel blevet så moderne kvinder tager yngre mænd ...