http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=3973
mig der sparker lidt røv til nogle hordes Håber i gider se den og kan lide den
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=3973
mig der sparker lidt røv til nogle hordes Håber i gider se den og kan lide den
hvordan ser din build ud?
Jeg kan i hvertfald se flere ting som du burde gøre anderledes.
Hvis du fx er mod to, så kan du seduce eller fear den stærkeste af dem - fx warrior.
Derefter går du amok på den anden, for en 1vs1 kan en warlock sagtens klare hvis den bliver spillet rigtigt.
Er du fx mod en hunter, så kan du fear pet og seduce hunteren. Og så ellers bare charge den onde mod hunteren.
Kig fx hvordan Drakedog gør Han tager flere gange 3 players alene
Jeg bruger et SM/ruin build.
Til Happy: Jeg ved godt hvordan man tager to Men du kan ikke fear en warrior, og du kan ikke fear en UD. Men hvad du kan gøre mod 2 UDs, er at fear den ene ind i nogle mobs før han når at tænde sin WoTF, så er han beskæftiget med dem, mens jeg nakker den anden. Hvilket jeg også viser i filmen.
Jeg tager også en druid + warrior, men her er det vigtigst at druiden bliver feared, fordi en warrior har evner til at breake fear.
Drakedog er rigtig god, no doubt, men facts er han er UD, så han har ikke med WoTF eller shamans at gøre. De videoer hvor han nakker 3 var før seduce og fear kom på samme diminishing returns. En horde warlock har det altid lidt nemmere end alliance warlocks. Den eneste counter der rigtig findes igennem spells eller racials, er warriors og en dwarfs fearward. Men ikke mange spiller dwarf priests, og well, en warrior er nem nok med en succubus.
Så jo, drakedog er god, men hvis han var alliance kunne han ikke tage 3 personer. Og specielt ikke i de her patches.
tjaa WoTF er jo blevet nerfed for sygt nu så
Ser godt ud! Oftest synes jeg at møde warlocks der ikke spiller så satans godt...sikkert mit held/uheld ikke at have haft oplevelsen af dette.
Er dog sikker på at de sygeste warlock finder derude.
uhh... ja Drakedog er helt uovervindelig.. ! han spiller sørme godt
Kunne også forestille mig Warlocks er nogle af de bedste PvP'ere, men tror dog de er meget sværre at styre. Har forresten set de film med drakedog
Nu sidder jeg ikke lige ved min computer, men jeg vil helt klart se din film imorgen
Og er der ikke en der lige kunne poste hvilket build Drakedog har :D? Hvis det overhovedet er muligt at skaffe det..
Pintsize 4tw
Page not found (404)
QuoteOprindeligt indlæg af Nalia
Page not found (404)
det står der også ved mig..
Ka ik se filmen da den kommer frem med Errors ..;(
btw selvfølig er Drakedog god.. men no worries.. den nye Super Warlock - Felwagon - Burning Blade Serveren kommer til at få drakedog til at opsige hans WoW MwuahahaHa!.. - Dream on! xD