Er der nogle herinde som ved hvor meget Onyxia og Raganos har i hp????? og hvad attacker ham med??
Minigud
Er der nogle herinde som ved hvor meget Onyxia og Raganos har i hp????? og hvad attacker ham med??
Minigud
Hvad skal du helt præcist bruge de faqs til :D?
QuoteOprindeligt indlæg af savier
Hvad skal du helt præcist bruge de faqs til :D?
Det er vel ligemeget ?
Jeg tror ikke der er nogen der helt præcist ved hvor meget HP de har, da det kun er noget blizzard ved.
Dem man kender hp osv. på, det er fordi de har været tamed
Kan man ikke også se det hvis man f.eks. har en dmgcounter på sit raid?
mener at kunne huske at Onyxia har omkring 1.000.000 hp hehe
Var forbi bossen i UBRS og han har 74.000 hp
Onyxia har 940.000 hp, og mener ragnaros har omkring 1 mil. også....
QuoteOprindeligt indlæg af dkwolf
mener at kunne huske at Onyxia har omkring 1.000.000 hp hehe
Var forbi bossen i UBRS og han har 74.000 hp
Var henne og kigge lidt på Dreamtracker.. Den drage er jo bare en gaurdian til det instance der ikke er åbnet endnu..
De andre guardians der render rundt, de er lvl62 elite som det højeste.. og de har 24.000 mana..
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
Var henne og kigge lidt på Dreamtracker.. Den drage er jo bare en gaurdian til det instance der ikke er åbnet endnu..
De andre guardians der render rundt, de er lvl62 elite som det højeste.. og de har 24.000 mana..
hehe ad det er meget uden sleep og andet guf er man ret fucked mod sådan en fætter
Liv er jo ikke alt =P
Defence gør også en del, og alle de grimme AoE ting de kan fyre af og whipe et halvt raid o_O
Jeg skader onyxia med det samme som jeg skader alle andre mobs med, kan faktisk ikke rigtig mærke nogen forskel.. Men man har jo også en hel del buffs sådan nogle steder...
% mæssigt får du heller ikke så mange crits, på grund af deres defence
QuoteOprindeligt indlæg af Zeb
% mæssigt får du heller ikke så mange crits, på grund af deres defence
Nej det er rigtig nok.. Men kan stadig godt fyre et 2000crit i fjæset på hende men okay, det er med evis