airflow genstart

• kan det være rigtigt at de fejler og genstart jeg har haft med min pc kan skylder der ike er airflow i min pc?

jeg har ikke kabinet sider på eller noget og der er vapochill på så der kommer stort set ike noget airflow på.. jeg prøvede så at stille 2 x blæsere op bare for sjov og nu skal der meget mere til før den genstarter.. dvs. det kan skyldes atder ikke er nok flow i min pc...?

Oprindeligt indlæg af aerox
    kan det være rigtigt at de fejler og genstart jeg har haft med min pc kan skylder der ike er airflow i min pc?

jeg har ikke kabinet sider på eller noget og der er vapochill på så der kommer stort set ike noget airflow på.. jeg prøvede så at stille 2 x blæsere op bare for sjov og nu skal der meget mere til før den genstarter.. dvs. det kan skyldes atder ikke er nok flow i min pc...?

Ja det ser sådan ud.....
    Ha en blæser i fronten der blæser ind mod hardwaren, og en blæser i enden af kabinettet der blæser ud...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2